سید صالحی در گفتگو با پانا:

روی موکت با فجر بازی کردیم/داور گل سالم ما را نگرفت

خبرگزاری پانا: مهاجم تیم تراکتورسازی گفت: زمین استادیوم شیراز اصلا مناسب نبود و به جای چمن، روی موکت با فجر بازی کردیم.

کد مطلب: ۷۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد

سید مهدی سید صالحی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در تبریز با اشاره به شکست تراکتور مقابل فجر اظهار داشت: زمین استادیوم شیراز اصلا مناسب نبود و به جای چمن، روی موکت بازی کردیم. بازی متاسفانه شبیه بستکبال بود، چون توپ فقط در هوا بود و توپ زمین نمی آمد. فجر به آن زمین عادت داشت و نیمه اول خوب کار کرد ولی در نیمه دوم بازی را به دست گرفتیم

وی افزود: فجر سپاسی بعد از زدن گل، عقب نشینی کرد و حرفی برای گفتن نداشت. حق ما در این بازی باخت نبود و می توانستیم با امتیاز به تبریز برگردیم.

مهاجم تراکتور در خصوص گل مردود تراکتور در این بازی تصریح کرد: در صحنه گلی که داور مردود اعلام کرد، خطایی رخ نداد و داور اشتباه کرد ولی اگر آن گل را می گرفت، بازی مساوی می شد و با انگیزه بشتر بازی را ادامه می دادیم.

سید صالحی گفت: اصلا آن زمین برای بازی کردن مناسب نبود و برای سلامتی بازیکنان و ورزشکاران خطرناک است. نمی دانم چرا اجازه برگزاری بازی را به این استادیوم داده اند. به جای زمین چمن مصنوعی باید موکت مصنوعی بگویند.

وی ادامه داد: می توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم ولی هنوز اتفاقی نیفتاده و می توانیم جبران کنیم. انشالله خدا کمک می کند تا بتوانیم به آمادگی لازم برسیم. واقعا دنبال دفاع از آبروی تراکتور سازی هستیم و می خواهیم قدرت تیم را نشان بدهیم.

سید صالحی با اشاره به بازی با نفت تهران گفت: تیم نفت تهران، بازیکنان جوان و مربی خوبی دارد. این تیم میزبان ما خواهد بود و نتایج خوبی هم گرفته است. جایگاه آنها در جدول نشان دهنده قدرت این تیم است و در دیدار های گذشته نشان داده تیم منسجم و یک دستی است. قطعا آنها برای حفظ و بهتر کردن جایگاه خود برای برد به میدان می آیند و کار ما سخت است.

مهاجم تیم تراکتور سازی ادامه داد: با قدرت به تهران می رویم و با حمایت هواداران تراکتور که واقعا پرشور هستند، برای کسب برد تلاش می کنیم. ما دوست داریم این 3 امتیاز را بگیریم تا به صدر نزدیک شویم. می خواهیم با 3 امتیاز به تعطیلات برویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار