رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور به پانا خبر داد

اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای چالوس و هراز از عصر امروز

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را در روز 22 بهمن ماه اعلام کرد.

کد مطلب: ۷۱۱۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به وضعیت ترافیکی راه‌های کشور در روز 22 بهمن ماه گفت: هم اکنون از نظر ترافیکی مشکلی در جاده‌های کشور وجود ندارد و کلیه محورهای مواصلاتی باز هستند و تردد به صورت روان در آن‌ها جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: در محور بیرجند-قاین در استان خراسان جنوبی بارش برف و در محور رشت-انزلی و ارتفاعات استان اردبیل مه‌گرفتگی گزارش شده است.

رحمانی درخصوص اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای محورهای چالوس و هراز نیز گفت: از عصر امروز یکسری محدودیت‌های تردد برای این محورها اعمال می‌شود که زمان آن هنوز مشخص نشده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن توسط پلیس راهور در کلیه استان‌ها انجام شده تا این راهپیمایی به خوبی برگزار شود. بر این اساس ما به طور کامل آمادگی داریم و کلیه نیروهای راهور، کنترل تردد وسایل نقلیه در معابر اطراف مسیرهای راهنمایی و رانندگی و اقدامات ترافیکی لازم را انجام می‌دهند. همچنین از قبل تمهیدات لازم برای اقدامات ترافیکی در یوم‌الله 22 بهمن پیش‌بینی و از صبح امروز هم این موارد اجرایی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار