به مناسبت دهه فجر در ناحیه۲ شهری:

توزیع هدایای فرهنگی در بین دانش آموزان دبستان شاهد شهید قدوسی

شهرری (پانا) - به مناسبت دهه فجر و پایان نیم سال تحصیلی ۹۶-۹۷ به پاس موفقیت های تحصیلی تعداد ۴۰۰ هدیه فرهنگی در بین دانش آموزان دبستان شاهد شهید قدوسی توزیع گردید.

کد مطلب: ۷۱۱۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا شهرستانهای تهران، زهرا گل محمدی مدیر آموزشگاه گفت: با هدف تحکیم نهاد خانواده و جایگزین نمودن بازی های فکری به جای بازی های موبایلی و رایانه ای این آموزشگاه اقدام به خرید بسته های بازی های نوین فکری نمود و در این ایام فرخنده در بین دانش آموزان دارای موفقیت توزیع گردید. ایشان افزود در بین دانش آموزان به کسانی که موفقیت های پرورشی نیز داشتند اعم از فعالیت در تشکل های دانش آموزی ، یاران مدرسه نیز بسته های مذکور به منظور تشویق توزیع خواهد شد.

گلینی معاون آموزشی این آموزشگاه در مورد کارکرد بسته های فرهنگی به خبرنگار مدرسه گفت: بسته های بازی تهیه شده این آموزشگاه هر یک دارای کارکردهای روانشناسانه ای هستند برای نمونه بازی خط رو خط بر روی تقویت تصویر سازی کودکان کار می کند. ایشان افزود از اولیای گرامی می خواهیم در خانه بازی ها را با فرزندانشان انجام دهند تا بتوانند بر روی شخصیت آنان تاثیر گذاشته و آن را ارتقا دهند، اینکه ما با فرزندمان بازی کنیم و ارتباط صمیمی با او داشته باشیم فواید تربیتی بسیاری دارد .

/خبرنگار:هستی رفیعی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار