مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

کلنگ زنی 2 زمین ورزشی در خوسف

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر کلنگ احداث 2 زمین ورزشی در دبیرستان علامه امینی خوسف زده می شود.

کد مطلب: ۷۱۱۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی عباس لامعی مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی صبح امروز اظهار کرد: کنگ احداث زمین چمن مصنوعی و والیبال ساحلی دبیرستان علامه امینی خوسف در زمینی به مساحت یک هزار و 474متر مربع زده می شود که با بهره برداری از آن بیش از 4 هزار دانش آموز این شهرستان از مزایای آن برخوردار می شوند.

وی، با بیان این که احداث و تکمیل این دو زمین بیش از 200 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد، تصریح کرد: افتتاح سالن چند منظوره دبیرشتان شهید هاشمی اردکور شهرستان زیر کوه نیز از دیگر طرح های امروز استان می باشد که با بهره برداری از آن 65 دانش آموز این روستا از مزایای آن برخوردار می شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: در ایام ا... دهه فجر امسال بیش از 51 طرح آموزشی، پرورشی و خدماتی در استان به بهره برداری رسید و قریب 160 هزار دانش آموز از مزایای آن بهره مند شدند.

وی با اشاره به اجرای بیش از 3 هزار برنامه ی فرهنگی، هنری، ورزشی و قرآنی در مدارس استان یاد آور شد: جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان استان هچون همیشه با حضور پر شور و گسترده در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن، ضمن تجدید پیمان با امام و مقام معظم رهبری، برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم می زنند.

خبرنگار پانا :محسن حسامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار