عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری:اگر دشمنان خیر خواه ایران بودند ما را در جهان تروریست معرفی نمی‌کرد

قم (پانا) - عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمنان خیر خواه جمهوری اسلامی نیستند، تصریح کرد: مسلمانان نباید فریب دشمن را بخورد چرا که دشمنان خیر خواه بودند ایران را در جهان تروریست معرفی نمی کرد.

کد مطلب: ۷۱۰۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد

حسینی بوشهری در دیدار با رئیس مدیریت بحران که در جامعه مدرسین برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر پایه سه عنصر به پیروزی رسید و آن سه عنصر امام، اسلام و مردم هستند.

معاون حوزه علمیه قم با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) گفت: عزت مؤمنین از جمله اهداف و آموزه‌های مهم انقلاب اسلامی بود که عامل به جریان انداختن این حرکت مهم نیز امام خمینی(ره) بود .

وی در ادامه سخنان خود بر اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن علی‌رغم عدم خواست دشمنان شاهد آن خواهیم بود که تمام نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب خواهد کرد.

امام جمعه قم با اشاره به حادثه زلزله اخیر در کرمانشاه عنوان کرد: حضور مردم در حادثه اخیر حضورچشمگیر، پاک و با علاقه دینی بوده است.

وی در ادامه سخنان خود از وظایف مدیریت بحران گفت: مدیریت بحران نسبت به مسئله بحران در زمان وقوع حادثه و پیشگیری از بحران دو وظیفه خطیر دارد که در این‌ بین نیز پیشگیری بسیار مهم‌تر است، باید آستان‌های مقدس کشور را به مجهزترین تجهیزات امداد رسانی مجهز کرد .

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری پیشگیری از وقوع بحران را مهم تر از مدیریت آن دانست و گفت: ستاد مدیریت بحران باید در طول سال به این توجه داشته باشد که در مناطق بحران خیز سرمایه گذاری کند، همچنین دولت نیز باید بخش قابل توجهی از بودجه کشور را به این مسائل اختصاص دهد تا بتوانیم بحران ها را به موقع و با کمترین تلفات مدیریت کنیم .

امام جمعه قم در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه دشمنان خیر خواه جمهوری اسلامی نیستند، تصریح کرد: مسلمانان نباید فریب دشمن را بخورد و اگر دشمنان خیر خواه بودند ایران را در جهان تروریست معرفی نمی کرد.

/ علی باریکلو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار