در هفتمین روز از دهه فجر:

همایش بزرگ یاوران انقلاب در مدرسه تشکیلاتی دخترانه سبلان اردبیل برگزار شد

اردبیل(پانا)- همایش بزرگ یاوران انقلاب با حضور 600 نفر از دانش آموزان دختر عضو تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان، همزمان با هفتمین روز دهه فجر در دبیرستان دخترانه سبلان برگزار گردید.

کد مطلب: ۷۱۰۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد

مصطفی کافی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در این مراسم گفت: توانمند نمودن اعضاء جهت زندگی بهتر در جامعه، تقویت قابلیت ‌ های فردی و گروهی، افزایش مشارکت اجتماعی، تقویت حس مسئولیت ‌ پذیری، اعتماد به نفس و رشد استعدادها از برنامه ‌ های سازمان دانش ‌ آموزی در قالب تشکل پیشتازان است که خوشبختانه بخش ‌ هایی از این توانمندی را در مانور یاوران انقلاب مشاهده نمودیم.

وی در ادامه افزود: با فعالیت مربیان و دانش ‌ آموزان عضو می ‌ توان به اهدافی که اشاره شد دست یافت و موجبات رشد و شکوفایی استعدادهای اعضاء را فراهم نمود. کافی در مورد آمادگی و علاقه ‌ مندی دانش ‌ آموزان گفت: از آنجایی که در این سنین کودکان و نوجوانان نسبت به فعالیت گروهی، آن هم در یک نظام تشکیلاتی و با لباس متحدالشکل علاقه ‌ مند هستند، به خوبی می ‌ توان آداب اجتماعی و اخلاقی از همه مهمتر آموزه ‌ های دینی و هویت ملی را نهادینه و پایدار نمود.

کافی افزود: آشنا کردن دانش‌آموزان با علل شکل ‌ گیری انقلاب اسلامی و حوادث تاریخی دهه فجر از ضرورت ‌ هاست که باید در مدارس بازگو و به بهترین نحو مورد توجه قرار گیرد.

در این مراسم بیش از 600 نفر از دانش ‌ آموزان عضو تشکیلات دانش ‌ آموزی پیشتازان دوره ‌ ی اول متوسطه در دبیرستان دخترانه سبلان ناحیه یک اردبیل حضور یافته و ضمن برگزاری مراسم آغازین تشکیلاتی، مهارت ‌ های تشکیلاتی شامل: چادرزنی، راهپیمایی و کوه ‌ پیمایی، اسکیت، گره و چوب ‌ بندی، امداد و کمک ‌ های اولیه، مخابره با پرچم، سرود همگانی و فریادشادی، طناب ‌ زنی و ... را اجرا نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار