بازدید رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ری از اجرای طرح آموزشی رویان

شهرری (پانا)- رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ری از طرح آموزشی رویان که در دبیرستان حضرت زینب (س) برای آشنایی دانش آموزان تجربی به اجرا درآمد، بازدید کرد.

کد مطلب: ۷۱۰۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، بهروز نصیری در حاشیه این بازدید اظهار داشت: امروز برای بازدید از طرح بسیار خوب انجام عملی آزمایش های علمی و علاوه بر آن برای اطلاع از کیفیت این فعالیت های علمی وهمچنین سر کشی از کلاس های درس به همراه معاونین منطقه در دبیرستان حضرت زینب (س ) حضور پیدا کردیم .
وی افزود: این طرح با هدف رشد علمی دانش آموزان علاقمند به رشته های پزشکی تنها در این دبیرستان و با کمک موسسه ی رویان انجام شده است، که خداراشکر دانش آموزان با علاقه و انگیزه زیادی در کلاس ها شرکت می کنند و همین تمایل است که زمینه ی موفقیت آنها را فراهم می کند.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: عملا این کارها وخدماتی که به دانش آموزان ارائه میشود نوعی سرمایه گذاری است و حتی اگر حداقل یک دانش آموز از این مجموعه نبوغش شکوفا شود و به نسبت علاقه واستعداد خود رشد و پیشرفت کند و جلو برود همچنین با موسسه رویان در ارتباط باشد و اگر بتواند به یک ایده و اختراع دست بزند کار بسیار بزرگی میباشد و ممکن است حتی در سطح ملی و جهانی باعث موفقیت شود و این به این معناست که اگر یکی ازاین دانش آموزان هم با این فعالیت ها رشد کند ارزش سرمایه گذاری ما را دارد.
/خبرنگار:زهراروحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار