بانک مسکن ایلام ۸۰ میلیارد تومان مطالبات معوق دارد

مدیر امور شعب بانک مسکن ایلام، گفت: این بانک هم اکنون ۸۰ میلیارد تومان از مشتریان خود مطالبات معوق دارد.

کد مطلب: ۷۱۰۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، حسین عاطف ضمیر، اظهار کرد: حجم بالای مطالبات معوق که ناشی از پرداخت نشدن اقساط تسهیلات پرداختی است شرایط را برای بهره مندی افراد بیشتری از دریافت تسهیلات سخت می کند.

وی، افزود: در صورتیکه دریافت کنندگان تسهیلات نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام نکنند، این مجموعه نمی تواند خدمات لازم را به مشتریان ارائه دهد.

مدیر امور شعب بانک مسکن، تاکید کرد: یک هزار میلیارد تومان تسهیلات در حوزه های مختلف تاکنون در این بانک پرداخت شده که ۶۸۵ میلیارد تومان آن از منابع استان های دیگر تامین و پرداخت شده است.

عاطف ظمیر، یکی از برنامه های بانک مسکن به منظور حمایت از اقشار کم درآمد و به ویژه جوانانی که تازه ازدواج کرده اند را طرح مسکن اولی ها ذکر کرد.

وی، اضافه کرد: این تسهیلات که قرار است با نرخ سود ۸ درصد در بافت های فرسوده و ۹،۵ درصد در سایر نقاط پرداخت شود، تنها به افرادی پرداخت خواهد شد که تاکنون از تسهیلات مسکن استفاده نکرده اند و بازپرداخت آن نیز ۱۲ ساله است ، ضمن اینکه تاریخ ازدواج نیز ملاک نیست.

مدیر امور شعب بانک مسکن استان ایلام، گفت: بر اساس این طرح هر کدام از زوجین با سپرده گذاری ۳۰ میلیون تومانی در طرح صندوق مسکن یکم، می توانند هر کدام ۶۰ میلیون تومان و در مجموع ۱۲۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن دریافت کنند.

وی، گفت: تاکنون ۲ هزار و ۸۷ مورد سپرده گذاری صندوق مسکن یکم در شعب این بانک در استان انجام شده است که پرداخت تسهیلات آنها در سال آینده، رونق خوبی در بخش مسکن استان ایجاد خواهد کرد.

مدیر امور شعب بانک مسکن استان ایلام تاکید کرد: این بانک امسال ۷۹ میلیارد تومان در بخش مسکن و سایر بخش ها پرداخت کرده است و رتبه نخست پرداخت تسهیلات در بین بانک های استان دارد.

عاطف ضمیر، خاطرنشان کرد: ۶۰ میلیارد تومان از این میزان تسهیلات بابت مشارکت در ساخت، خرید و بازسازی یک هزار و ۵۱۰ واحد مسکونی، ۴۴۰ میلیارد ریال وام ازدواج و مابقی در زمینه تسهیلات خدمات و بازرگانی، خرید خودرو و کالای ایرانی و قرض الحسنه اشتغالزایی پرداخت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار