با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در استان سمنان صورت گرفت؛

سامانه دادور و فیبر نوری خانگی استان سمنان افتتاح شد

طی مراسمی با حضور کرباسیان، وزیر امور اقتصادی و دارایی، سامانه دادور و فیبر نوری خانگی استان سمنان به‌طور متمرکز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کد مطلب: ۷۱۰۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، وزیر اقتصاد و دارایی در نخستین برنامه سفر خود پس از ورود به استان سمنان در رأس هیئتی، با حضور در استانداری سمنان در آیین افتتاح سامانه دادور و فیبر نوری خانگی، شرکت کرد.

در این مراسم که با حضور استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، از سامانه دادور رونمایی شد.

سامانه دادور یا سامانه دریافت، انعکاس، پیگیری و رسیدگی به شکایات متقاضیان صدور مجوزهای کسب‌وکار، از سوی وزارت اقتصاد و دارایی تاکنون در برخی استان‌ها مانند آذربایجان شرقی و البرز افتتاح‌شده و وظیفه تسهیل در فضای کسب‌وکار و اعطای مجوزهای این حوزه را دارد.

این سامانه در کنار سامانه‌های یاور و سام با هدف تسریع و تسهیل صدور مجوزهای کاری، با هدف اشتغالزایی و انگیزه بخشی به فعالان کسب‌ وکار در استان سمنان به بهره برداری رسید.

استاندار سمنان در حاشیه این مراسم بابیان اینکه آموزش‌های لازم برای کاربری سامانه دادور در استان صورت گرفته است، تاکید کرد: این سامانه می‌تواند پاسخگوی مشکلات دریافت مجوزهای کسب و کار باشد.

سید شهاب‌الدین چاوشی افزود: طبق قانون، شکایاتی که در سامانه دادور کشور ثبت می‌شود به سه بخش تقسیم‌ می شود، یک بخش آن به استان سمنان ارسال و مدیران مربوطه باید طی هفت روزبه این شکایات پاسخ دهند که این امر قطعاً تسریع در روند اشتغال‌زایی را به همراه دارد.

در این مراسم همچنین فیبر نوری خانگی استان سمنان که از سال ۹۲ تاکنون در حال نصب است، با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی راه‌اندازی شد، این سامانه امکان استفاده بهتر و باکیفیت‌تر از شبکه ارتباطات و اطلاعات را به کاربران می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار