مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران:

ایثارگران و خانواده شهدا از سرمایه‌ های ممتاز نظام هستند

اسلامشهر (پانا) - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت:تثبیت و تضمین انقلاب اسلامی با خون شهدا و مجاهدت ایثارگران میباشد.

کد مطلب: ۷۱۰۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران، نادر نصیری ،در سخنانی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۵۷ اظهار داشت: انقلاب اسلامی متأثر از مدیریت و رهبری امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی است و بوجود آمدن این انقلاب و بقای این انقلاب متأثر از رهبری امام و حضور مردم است و در کنار همه این مؤلفه‌ها تثبیت و تضمین انقلاب هم با خون شهدا و مجاهدت ایثارگران میباشد ، آن‌چنان‌که امام (ره) فرمودند ،هر چه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است .

وی ادامه افزود: جایگاه شهدا و ایثارگران در انقلاب جایگاه ویژه‌ای است ،ایثارگران و خانواده شهدا از سرمایه‌گذاران ممتاز نظام هستندو ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران به تأسی از منش و راهبرد و سیاست‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تأکیدی که به همه مدیران در ادوار مختلف داشتند ،دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان را در دستور کار قراردادیم .

نصیری تصریح کرد: ما افتخار داریم در این دوره مدیریتی، متفاوت با ادوار گذشته و متمایز با همه استان‌ها در حال فعالیت هستیم به شکلی که در مرحله اول که از آذر ۹۴ تا آذر ۹۵ با همراهی همه دستگاه‌های دولتی دیدار با خانواده شهدا آغاز شد ما به‌طور ویژه طرح سپاس را پیگیری می‌کنیم به‌طوری‌که از ۲۰ هزار دیداری که از آذر ۹۴ تا آذر ۹۵ داشتیم، ۱۰ هزار و چهارصد دیدار با همراهی همه مدیران دستگاه‌های دولتی دستگاه‌ها داشتیم .

وی اضافه کرد: یک اقدامی که امسال به‌طور منحصر در اداره کل شهرستان‌های استان تهران آغاز کردیم وبه مناسبت ایام‌الله دهه فجر بودبرنامه‌ای با عنوان طرح شمیم شاهدان است که در قالب این برنامه اولین برنامه را در شهرستان ری داشتیم واین طرح هم برای ما، هم برای فرزندان شاهد و هم برای کسانی که به شکلی همراه فرزندان شهدا هستند، ارزشمند است .

نصیری در ادامه به جزئیاتی از این طرح اشاره کرد و گفت: در راستای طرح شمیم شاهدان به تمام اداره‌های شهرستان‌های استان تهران ابلاغ شد نشست‌هایی با فرزندان شهدا داشته باشند وگفتیم که هم‌زمان همه فرزندان شهید در ۱۵ شهرستان دیدار داشته باشیم.

/خبرنگار:هدیه خادم/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار