در گفت‌وگو با پانا

آمار نهایی ثبت نامی‌های کنکور اعلام شد

تهران (پانا) - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور آمار نهایی ثبت‌نام کنندگان کنکور سراسری سال 97 را اعلام کرد.

کد مطلب: ۷۰۹۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد

حسین توکلی در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه ثبت‌نام در آزمون سراسری ۹۷ که از اول بهمن ماه آغاز شده بود، ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۱ بهمن به پایان رسید، گفت: بر اساس آمار نهایی گزارش‌شده تعداد ۹۵۱ هزار و ۹۱ داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری ۹۷ ثبت نام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون سراسری سال ۹۷ در روزهای پنج‌شنبه هفتم و جمعه هشتم تیرماه در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود. نتیجه اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم می‌شود و کارنامه مربوط در دهه دوم مرداد ماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تعیین مهلت مجدد ثبت‌نام گفت: مهلت مجدد برای ثبت‌نام آن دسته از داوطلبانی که نتوانسته‌اند ثبت‌نام کنند از روز یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶ آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۹۶ ادامه دارد.

توکلی گفت: این دسته از داوطلبان می توانند در این فرصت مجدد به سایت سازمان سنجش مراجعه و با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌ای که امروز ۱۴ بهمن ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، در صورت واجد شرایط بودن در روزهای اعلام شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار