تحول در آموزش های شهروندی شهر همدان

شهردار همدان بر استفاده از ظرفیت رسانه ملی برای جلب مشارکت های مردمی و ارتقا فرهنگ شهروندی تأکید و اظهار امیدواری کرد با گسترش بیشتر همکاری ها شاهد تحول در فرهنگ شهروندی باشیم.

کد مطلب: ۷۰۸۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان، عباس صوفی در نشستی با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز همدان با اشاره به اینکه فرهنگ شهروندی و ارتقا آن نیازمند تولید برنامه ‌ های خلاقانه است، گفت: ‌ صدا و سیما به حق ظرفیت بسیار خوبی دارد و می ‌ تواند شهرداری را در زمینه ‌ های مختلفی یاری کند.

صوفی با بیان اینکه 500 وظیفه برون سازمانی بر عهده شهرداری است، خاطرنشان کرد: ‌ استفاده از ظرفیت صدا و سیما برای انتقال و اطلاع ‌ رسانی خدمات شهری به شهروندان نیازمند تعامل دوسویه است.

وی تصریح کرد: ‌ همدان در تولید و ساخت برنامه ‌ های پویانمایی حرف ‌ های زیادی برای گفتن دارد که می ‌ توان در حوزه اطلاع ‌ رسانی و ترویج فرهنگ درست شهروندی از آن بهره گرفت.

شهردار همدان در بخش دیگری از سخنان خود از خدماتی که این نهاد به شهروندان ارائه می ‌ دهد و هزینه ‌ های آن سخن گفت و افزود: شهر خوب نیازمند داشتن شهروندانی است که در حفظ و نگهداری شهر کوشا باشند.

صوفی اظهار کرد: متأسفانه کمتر از ده درصد از شهروندان در پرداخت عوارض نوسازی مشارکت دارند که باید با آگاه ‌ سازی شاهد افزایش این میزان باشیم.

صوفی خاطرنشان کرد: مردم باید از خدماتی که ارائه می ‌ شود از جمله خرید تجهیزات آتش ‌ نشانی، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، ایجاد فضای سبز شهری و زیباسازی معابر آگاه باشند که صدا و سیما به عنوان بازویی قدرتمند می ‌ تواند شهرداری را در این امر یاری کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار