ارزشهای انقلاب اسلامی باید همواره بازخوانی و به نسل جوان منتقل شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت:محوریترین شعار انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی' بود. هم اکنون نیز با اتکا به این شعار محوری استقلال و آزادی کشور و پایداری جمهوری اسلامی ملاک اصلی تمام برنامه ها است.

کد مطلب: ۷۰۸۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، سید جواد حسینی همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، در مراسم گلبانگ انقلاب در عرصه میادان شهدا مشهد گفت: انقلاب اسلامی بر پایه باورهای دینی و اعتقادی مردم متدین ایران، رهبری فرزانه مبتنی بر فلسفه نبوت و وحدت و یکپارچگی به پیروزی رسید. این عناصر باید برای ادامه انقلاب حفظ شوند.
وی ادامه داد: در سایه مکتب رهایی بخش اسلام و رهبری فرزانه انقلاب باید وحدت امیدآفرین در جامعه استمرار داشته و پذیرش مشارکت مردم در تمام عرصه ها مدنظر باشد.

حسینی گفت: نظام، حکومت و دولت جمهوری اسلامی ایران خود را از مردم و مشکلات آنها جدا نمی داند. در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با رهبری و آرمانهای انقلاب میثاق می بندیم و می کوشیم با اتحاد و همدلی مشکلات را از پیش روی نظام برداریم.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: در دهه 1350 و در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی ایران 5600 شعار توسط مردم در خیابانها سرداده شد اما محوریترین شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی' بود. هم اکنون نیز با اتکا به این شعار محوری استقلال و آزادی کشور و پایداری جمهوری اسلامی ملاک اصلی تمام برنامه ها است.
وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی هم اکنون ایران در عرصه بین الملل به کشوری مقتدر تبدیل شده بگونه ای که در شاخص رشد علمی و سرعت رشد علم دارای رتبه نخست در جهان هستیم. همچنین ایران جزو هشت کشور برتر دنیا در قدرت نظامی و هفتمین قدرت موشکی در جهان است. در سایر موضوعات نظیر انرژی هسته ای و سلولهای بنیادی نیز با اقتدار جزو 10 کشور برتر دنیا هستیم.
حسینی ادامه داد: ارزشهای انقلاب اسلامی باید همواره بازخوانی و به نسل جوان منتقل شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار