روحانی: افتتاح پروژه‌های کم نظیر در کرمان در راه است

رئیس‌جمهوری حسن روحانی به منظور دیدار و گفت‌وگو با مردم و افتتاح چندین پروژه صنعتی و عمرانی دقایقی پیش وارد سیرجان در استان کرمان شد و در جمع خبرنگاران سخنرانی کرد.

کد مطلب: ۷۰۸۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پایگاه اطلاه رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی در بدو ورود به استان کرمان، مورد استقبال حجت‌الاسلام حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سیرجان و رزم حسینی استاندار و جمعی از مسئولان محلی قرار گرفت.

رئیس‌جمهوری در این سفر همچنین از مناطق زلزله‌زده استان کرمان نیز دیدن خواهد کرد.

روحانی در گفت‌وگویی با خبرنگاران با ابراز خرسندی از اینکه توفیق یافته در آغاز دهه مبارک فجر میهمان مردم عزیز و غیور کرمان باشد، گفت: در این سفر با مردم بزرگوار استان دیدار و گفت‌وگو خواهیم داشت و از نظرات آنان نیز بهره‌مند خواهیم شد.

رئیس‌جمهوری با اشاره به برگزاری جلسه شورای اداری اضافه کرد: در جریان این سفر طرح‌های بسیار مهمی افتتاح خواهند شد که از نظر رقم، حجم و اهمیت جزء کم‌نظیرترین پروژه‌هایی خواهند بود که در سال‌های اخیر افتتاح شده‌اند.

وی با بیان اینکه توضیحات بیشتر درباره این پروژه‌ها و برنامه‌های دیگر دولت برای تسریع توسعه استان در سال‌های آتی به اطلاع مردم خواهد رسید، اظهار داشت: امیدوارم دهه فجر برای مردم ایران و مردم کرمان مبارک باشد و این سفر شکوفایی بیشتر را برای آینده کرمان به ارمغان بیاورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار