مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان شرقی: معرفی مفاخر فرهنگی یکی از رویکردهای اصلی برای تبریز 2018 است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان شرقی معرفی مفاخر فرهنگی حوزه تعلیم و تربیت را یکی از رویکردهای اصلی مجموعه برای تبریز 2018 دانست.

کد مطلب: ۷۰۷۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد

جعفر پاشایی در نوزدهمین جلسه شورای معاونین مجموعه در باشگاه فرهنگیان با تبریک فرارسیدن دهه مبارکه فجر گفت: روشن سازی ماهیت انقلاب برای نسل نوجوان و جوانان امری ضروری است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی دهه فجر را نمایشگاه دیدگاههای انقلاب اسلامی دانست و افزود: ترویج گفتمان انقلاب در داخل و خارج از مرزهای کشور وظیفه تک تک مسئولین است.

وی خواستار حضور معاونین در نواحی و مناطق در راستای پیگیری مصوبات اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش شد و اظهار داشت: رویکرد مجموعه از بازدیدها، نظارت بالینی بوده و در تمامی برنامه ها و اقدامات رضایتمندی همکاران، اولیا و دانش آموزان مدنظر است.

مدیر دستگاه تعلیم وتربیت آذربایجانشرقی خاطر نشان ساخت: تربیت دانش آموزان متعهد به آرمان ها، اهداف و رشادت های خون شهیدان را جزو رویکردهای اصلی دستگاه تعلیم وتربیت برشمرد.

این مقام مسئول در استان خواستار بستر سازی و هماهنگی ادارات آموزش وپرورش با ستاد برگزاری دهه مبارک فجر در شهرستان ها شد.

پاشایی از دیدار مسئولین آموزش وپرورش استان با خانواده شهدای فرهنگی، دانش آموز و بازنشستگان در دهه مبارک فجر خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجانشرقی تبریز 2018 را فرصتی برای دستگاه تعلیم وتربیت دانست و ادامه داد: معرفی مفاخر فرهنگی در حوزه تعلیم وتربیت جزو وظایف اصلی مجموعه است.

وی حمایت از مدیران موفق شهرستان را وظیفه ستاد دانست و افزود: تمام مسئولین آموزش وپرورش از ستاد تا کف بایستی تکریم شان و منزلت معلمان را سرلوحه اقدامات وبرنامه های خود قرار دهند.

پاشایی در پایان بر دقت در جابجایی نیروی انسانی درون و برون سازمانی آموزش وپرورش شد و افزود: با برنامه ریزی و دقت شاهد کمبود نیرو نخواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار