سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه، گزارشی از حوزه کاری خود ارائه داد.

کد مطلب: ۷۰۶۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در شهرستان نظرآباد، شهبازی در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته شهرستان نظرآباد ضمن تبریک پیشاپیش ایام الله دهه مبارک فجر،گزارشی از آمار دانش آموزان ، معلمان شهرستان در حال حاضر و عملکرد عمرانی در دوران تصدی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ارائه داد و اهداف پروژه ملی نماد (نظام مراقبت از آسیب های اجتماعی دانش آموزان) را تشریح کرد.

وی از افتتاح آموزشگاه خیرساز مهرگیتی همزمان با دهه مبارک فجر در محله مصطفی آباد خبر داد و ضمن غیر قانونی دانستن دریافت کمک های مردمی به طور اجباری، از مردم خواست با توجه به تنگناها و کمبود های موجود در آموزش و پرورش، در حد وسع و توان خود مساعدت و یاری نمایند.

شهبازی در بخش دیگری از سخنان خود، رمز پیروزی انقلاب اسلامی را سه عنصر ایمان، رهبری داهیانه حضرت امام (ره) و وحدت مردم دانست و تاکید کرد رمز ماندگاری انقلاب نیز همین سه عنصر است.

حجت الاسلام محسن زاده، امام جمعه شهرستان نظرآباد، نیز در خطبه اول با تبیین حدیثی از امیر مومنان «علیه السلام»، ارکان ایمان به خدا را توکل به خدا، تفویض کارها به او،تسلیم به امر الهی و خشنودی به قضای الهی دانست.

وی در خطبه دوم، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر،اظهار داشت: رسالت همگانی به ویژه خواص،در حال حاضر، شناساندن چهره فاسد رژیم پهلوی، بازگویی آثار مادی ومعنوی این انقلاب و حفظ آرامش، اتحاد و انسجام ملی است.محسن زاده با اشاره به در پیش بودن ایام سوگورای شهادت حضرت فاطمه «علیها سلام»، از متولیان برگزاری مراسم گرامیداشت ایام دهه فجر خواست در اجرا و محتوای برنامه ها، حرمت ایام فاطمیه حفظ گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار