استاندار بوشهر: حل مشکلات حوزه اقتصادی استان بوشهر در اولویت است

بوشهر ( پانا ) - استاندار بوشهر حل مشکلات حوزه اقتصادی استان بوشهر را در اولویت می‌داند، همانگونه‌ که رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور نگاه ویژه‌ای به حوزه اقتصاد دارند .

کد مطلب: ۷۰۶۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با فعالان اقتصادی استان بوشهر با حضور معاون امور حقوقی و مجلس وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر مشارکت بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی در حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی اظهار داشت: در گره گشایی مشکلات حوزه اقتصادی و تولیدی مدیران باید تلاش و ریسک بیشتری کنند تا زمینه برطرف شدن مشکلات این بخش فراهم شود.
وی با بیان اینکه در این نشست بخش خصوصی صادقانه مشکلات خود را مطرح کرد گفت: در نشست تخصصی اتاق بازرگانی با صاحبان سرمایه، مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان بوشهر مورد توجه و نتیجه آن در نشست با مسئولان دستگاه‌‌های اجرایی مورد بررسی و ارائه راهکار قرار می‌گیرد.
استاندار بوشهر از پیگیری مشکلات بخش خصوصی در حوزه قوانین و مقررات توسط مسئولان استان بوشهر خبرداد و گفت: اگر واحدهای تولیدی در زمینه قوانین و مقررات برای حل مشکلات خود نیاز به پیگیری مسئولان دارند پس از دسته بندی مطالبات، این مشکلات مورد توجه نمایندگان مجلس و اعضای هیئت دولت قرار می‌گیرد.
گراوند با تاکید بر تعامل دولت با بخش خصوصی افزود: با تعاملی که بین دولت، پارلمان و بخش خصوصی و واحدهای تولیدی ایجاد شده امید می‌رود نتایج خوبی در حل مشکلات سرمایه گذاران و صاحبان صنایع حاصل شود.
وی با بیان اینکه هیچ حوزه‌ای به میزان بخش اقتصادی کشور دچار مشکل نیست گفت: همانگونه‌ که رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور نگاه ویژه‌ای به حوزه اقتصاد دارند در استان بوشهر هم حل مشکلات حوزه اقتصادی در اولویت است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه مدیران دستگاه‌‌های اجرایی باید برای حل مشکلات واحدها قاطعانه ورود کنند افزود: کارشناسان دستگاه‌‌های اجرایی با تفسیر و تحلیل قانون نباید بر روی تصمیم مدیران در حل مشکلات واحدهای سرمایه گذاری اثرگذار باشند.
گراوند بر گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی تاکید و تصریح کرد: حل مشکل اقتصاد جامعه با نگاه ویژه در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید در اولویت قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار