در گفت‌وگو با پانا:

نصراله عبدالهی: مهاجم خارجی را تهدید کردند که به استقلال نرود

تهران (پانا) – سرپرست تیم استقلال تهران از حاشیه‌های ایجادشده پیرامون این تیم ابراز نگرانی کرد.

کد مطلب: ۷۰۶۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد

نصرالله عبدالهی سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگو با پانا درباره بازی استقلال مقابل پارس جنوبی گفت: بازیکنان خوب بازی کردند و فکر می‌کنم با توجه به شرایط فعلی استقلال در مسابقات آتی که پیش رو دارد باز هم موفق می‌شوند. در بازی هفته گذشته هم که ما مساوی کردیم بیشتر روی بدشانسی بود وگرنه بازیکنان از نظر فنی خیلی خوب هستند اما متأسفم که باید بگویم حاشیه‌های تیم استقلال ما را نگران می‌کند .

وی گفت: من نمی‌دانم چرا عده‌ای به دنبال ضربه زدن به استقلال هستند قطعاً این افراد تماشاگران واقعی نیستند و قصدشان هم حمایت از استقلال نیست وگرنه چه دلیلی دارد در جریان بازی در همان دقایق ابتدایی علیه افتخاری مدیرعامل باشگاه شعار بشنویم. مگر افتخاری در این چند وقت کم برای استقلال زحمت کشیده که حالا باید علیه او شعار داده شود .

سرپرست استقلال تأکید کرد: واقعاً نمی‌دانم چرا افرادی دست به چنین کاری زدند و نمی‌توانم آنها را درک کنم. در همین مدت اخیری که افتخاری مدیرعامل استقلال شده نزدیک به 12،13 میلیارد پول بدهکاران را پرداخت کرده است. خودتان دیدید استقلال چه شرایطی داشت و نتیجه نمی‌گرفت اما با آمدن شفر وضعیت فرق کرد و این تیم شروع به نتیجه گرفتن کرد. همه این‌ها نشان می‌دهد استقلال به شرایط خوب رسیده و به‌طور حتم بهتر از این هم می‌شود اما نمی‌دانم چرا عده‌ای چشم دیدن این موفقیت‌ها را ندارند .

عبداللهی در مورد جذب بازیکنان خارجی برای استقلال گفت: ما قصد داشتیم که یک مهاجم خارجی جذب کنیم اما اتفاقی افتاد که واقعاً از آن تعجب کردیم. یک مهاجم قصد آمدن به ایران و تیم استقلال را داشت اما عده‌ای او را تهدید کردند، نمی‌دانم این کارها یعنی چه؟ به بازیکن خارجی زنگ می‌زنند و او را تهدید می‌کنند، این کارها شایسته فوتبال ما نیست و برای خودمان بد است . ما هم بعد از این ماجرا تصمیم گرفتیم دیگر نام مهاجمی که قرار است جذب کنیم رسانه‌ای نکنیم تا دیگر شاهد مشکلات این چنینی نباشیم .

عبدالهی در پایان به بازی هفته آینده استقلال مقابل ذوب‌آهن اشاره کرد و گفت: بازی سختی خواهد بود، ذوب‌آهن در این چند وقت اخیر نتایج خوبی به دست آورده و نباید این بازی را دست‌کم بگیریم ضمن اینکه ما نورافکن را هم در این بازی نداریم. او سه کارته است و محروم شده بنابراین فشار بر بازیکنان بیشتر است و امیدوارم با نمایش خوب نتیجه قابل قبولی بگیریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار