رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان سمنان:

ورزش همگانی بانوان استان سمنان نیازمند ساماندهی است

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان سمنان، با بیان اینکه بانوان ظرفیت های مستعد ورزش همگانی هستند، گفت: ورزش همگانی بانوان استان نیازمند ساماندهی است.

کد مطلب: ۷۰۶۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، محمد همتی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان سمنان در دیدار با سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، ضمن تاکید بر ضرورت ساماندهی ورزش همگانی در بخش بانوان، تاکید کرد: می توان از تجارب پیشکسوتان در راستای ساماندهی ورزش بانوان استفاده کرد اما این امر نیازمند حمایت همه جانبه دستگاه های ذی صلاح نیز محسوب می شود.

وی افزود: ایجاد تحول در حوزه ورزش همگانی و همچنین نشاط اجتماعی دو رویکرد اساسی این هیئت در سطح استان محسوب می شود که باید به آن نگاهی ویژه داشت.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان سمنان، مشارکت مردمی را مهمترین جنبه به سامان رسیدن اقدامات هیئات ورزشی همگانی دانست و تاکید کرد: برای اینکه مشارکت مردم از ورزش های همگانی افزایش یابد باید نشاط را در جامعه ترویج دهیم.

سمنان دارای ظرفیت های شگرف در حوزه ورزش همگانی است

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان نیز در ادامه این دیدار، از ایجاد بانک اطلاعات ورزش های همگانی در سمنان خبر داد و گفت: چهره های شاخص ورزشی در این بانک اطلاعاتی ساماندهی شده تا به موقع بتوان از ظرفیت های آنها به نحو احسن در اجرای برنامه های مختلف استفاده کرد.

عباس علی بابایی بیان کرد: سمنان دارای ظرفیت های شگرف در حوزه ورزش همگانی است که عنایت به آنها می تواند تحولات عظیمی را به وجود آورد که در راس آنها، مشارکت مردم و نشاط اجتماعی قرار دارد.

وی افزود: ورزش عمومی و همگانی مهم‌ترین استراتژی شهرداری سمنان است و در این راستا علاوه بر ایجاد بانک اطلاعاتی، شناسایی اماکن مناسب ورزش و همچنین جذب مشارکت های مردمی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار