جلسه معاونین و مربیان پرورشی آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

مسجدسلیمان (پانا) - با حضور جانمراد داودی مدیریت آموزش و پرورش،عیدوندی معاونت پرورشی،حسینی مسئول قرآن و عترت،مظفری مسئول کانون شهید رجایی،معاونین و مربیان پرورشی مدارس دختر و پسر جلسه هماهنگی معاونین و مربیان پرورشی آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان با محوریت جشنواره قرآن،عترت و نماز در دفتر مدیریت این اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۵۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد

جلسه هماهنگی معاونین و مربیان پرورشی آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان با محوریت جشنواره قرآن،عترت و نماز با حضور جانمراد داودی مدیریت آموزش و پرورش،عیدوندی معاونت پرورشی،حسینی مسئول قرآن و عترت،مظفری مسئول کانون شهید رجایی،معاونین و مربیان پرورشی مدارس دختر و پسر در دفتر مدیریت این اداره برگزار شد .

جانمراد داودی در جمع مربیان و معاونین پرورشی مدارس ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه قرآن در زندگی، عنوان کرد:توجه و گوش فرا دادن به قرآن بسیار می تواند در زندگی ما موثر باشد و انسانی که با قرآن و فرامین قرآن مانوس گردد قطعا راه زندگی او از مسیر خوشبختی و سعادت خواهد بود .
وی ادامه داد:قطعا میزبانی ما از جشنواره قرآن،عترت و نماز در بین ۳۸ شهر داوطلب از استان خوزستان مایه سعادت و توفیق است و ما با تمام امکانات آماده پشتیبانی و برگزاری این جشنواره در شهرستان مسجدسلیمان هستیم . لازم بذکر است این جلسات در دو مرتبه برای مربیان خانم و آقا بصورت جداگانه برگزار شد و در پایان کلیه حاضرین نظرات و دغدغه های خود را بیان کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار