شرايط نامزدهاي انتخابات نمايندگان معلمان در صندوق ذخيره فرهنگيان اعلام شد

معاونان وزير، مديران و معاونان ستاد، استان‌ها و مناطق حق كانديدا شدن ندارند

تهران (پانا) - مشاور اقتصادي وزير آموزش و پرورش شرايط نامزدهاي انتخابات نمايندگان معلمان در صندوق ذخيره فرهنگيان را اعلام كرد.

کد مطلب: ۷۰۵۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، اصغر حصيري با توجه به شيوه‌نامه برگزاري نمايندگان معلمان در هيات امناي صندوق ذخيره فرهنگيان گفت: براي انتخاب اين نمايندگان، يك انتخابات آزاد، وزارت آموزش و پرورش برگزار مي نمايد و از اين طريق معلمان نمايندگان خود را در هيات امناي صندوق ذخيره فرهنگيان انتخاب مي‌كنند.
وي همچنين بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش در اين انتخابات تنها نقش برگزار كننده انتخابات را دارد و در مرحله اول زيرساخت هاي برگزاري الكترونيكي و در مرحله دوم هماهنگي هاي رفت و آمد، مكان برگزاري و مسايل از اين قبيل را عهده دار است و غير از اين موارد هيچ دخالتي در انتخاب اين نمايندگان ندارد.
حصيري درباره شرايط ثبت نام كانديداها گفت: افراد زير مجاز به ثبت نام در انتخابات هيات امناي صندوق ذخيره فرهنگيان نمي باشند؛
افراد شاغل در سمت هاي مديريتي، در سطوح ستاد، استان و منطقه در زمان ثبت نام در انتخابات شامل:
معاونان وزير
روسا، معاونان، مديران كل و معاونان مديركل سازمان هاي وابسته به وزارت آموزش و پرورش
روسا و معاونان مراكز
مديران كل و معاونان حوزه هاي ستادي و ادارات كل استان ها
مديران و معاونان آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق
افرادي كه عضو شوراي شهر بوده و يا مامور به ساير نهادها و دستگاه ها ي دولتي و عمومي
مشاور اقتصادي وزير آموزش و پرورش گفت: علت قرار دادن اين شرايط براي ثبت نام كانديداهاي انتخابات، اين است كه استفاده از هرگونه اعمال نفوذ توسط اين مديران و افراد به حداقل كاهش يابد تا معلمان بتوانند نمايندگان واقعي خود را به هيات امناي صندوق معرفي کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار