پلیس پایتخت با دور دور شبانه برخورد می‌‌کند

تهران (پانا) - رئیس پلیس پایتخت با اشاره به آغاز اجرای طرح آرامش و امنیت شبانه در پایتخت از برخورد با دور دور و مزاحمت برای شهروندان توسط پلیس امنیت در این طرح خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۵۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی، شب گذشته در حاشیه اجرای طرح سراسری امنیت و آرامش پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: این طرح با حضور یگان‌های مختلف پلیس تهران بزرگ، از جمله پلیس راهنمایی و رانندگی، امنیت، آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس پیشگیری و... با پشتیبانی یگان امداد در سراسر تهران کلید خورد.

این مقام ارشد انتظامی هدف از اجرای این طرح را ارتقای آرامش و امنیت شبانه تهران برشمرد و گفت: پلیس‌های تخصصی در حوزه های خود ضمن برنامه‌ریزی مفصل وظایف مختلفی را که بر عهده دارند به اجرا درآوردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران هر یک از پلیس‌های تخصصی در این طرح مشارکت داشتند، افزود: دستگیری قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر، کشف مواد مخدر با به کارگیری سگ‌های مواد یاب، جمع‌آوری معتادان متجاهر و کارتن‌خواب‌ در برخی از نقاط تهران که مطالبه و درخواست مردم نیز است، از دستاوردهای این طرح است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به ماموریت‌های پلیس امنیت در این طرح اظهار کرد: برخورد با اراذل و اوباش و دستگیری مزاحمان خیابانی از جمله مواردی است که بسیاری از شهروندان بر آن تاکید داشته و درخواست‌های زیادی برای برخورد و مقابله با آنان وجود دارد.

وی با اشاره به اجرای این طرح در قهوه‌خانه‌ها، پاتوق اراذل و اوباش، باشگاه‌های بدنسازی و برخی از پارک‌ها بیان داشت: برخورد با دور دور و مزاحمت برای شهروندان از دیگر بخش‌های این طرح است که توسط پلیس امنیت اجرا می‌شود.

وی در خصوص اقدامات پلیس پیشگیری در این طرح گفت: انجام عملیات‌های مرکز فوریت های پلیسی 110 و برخورد با سرقت و زورگیری شبانه از جمله ماموریت‌های پلیس پیشگیری در این طرح است.

سردار رحیمی، در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اجرای طرح برخورد با سارقان به عنف و مسلح و همچنین تعقیب و گریز خودروهای مسروقه نیز از دیگر ماموریت هایی است که از سوی پلیس آگاهی انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به ماموریت‌های پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای این طرح نیز، اظهار داشت: برخورد با تخلفات خودروهای سنگین و خودروهای متخلفی که اقدام به سرعت و سبقت غیرمجاز کرده باشند از جمله مواردی است که در اجرای این طرح در دستور پلیس راهور قرار دارد، همچنین خودروهای آلاینده نیز در این طرح زیر ذره‌بین پلیس قرار دارند.

رئیس پلیس پایتخت در پایان با بیان اینکه اجرای این عملیات‌ها در شب‌های آتی نیز انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این عملیات صدها مامور پلیس از یگان‌های مختلف حضور خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار