رئیس دوره‌ای مجالس آفریقایی: ایران کشور قدرتمندی است

کهریزک (پانا) - رئیس دوره‌ای مجالس آفریقایی گفت: ایران کشور قدرتمندی است و ظرفیت‌های زیادی برای ارائه دارد.

کد مطلب: ۷۰۴۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، «سیریانا کاسما» در حرم مطهر امام خمینی (ره)، اظهارداشت: امروز برای بزرگداشت و یادبود امام خمینی (ره)، بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران به حرم مطهر ایشان آمده‌ایم و از این حضور بسیار خوشحال هستم.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز برای بزرگداشت کسی آمده‌ایم که در دنیا کار بزرگی را انجام داد و به همین خاطر در این محل حاضر شده‌ایم تا ادای احترامی به ایشان داشته باشیم.

رئیس مجلس گینه بیسائو افزود: از دوران کودکی، امام خمینی (ره) را دنبال می‌کردم و میدانیم که رهبر بزرگی در دنیا بودند.

کاسما ادامه داد: مردم و دولت ایران به امام خمینی (ره) احترام زیادی می‌گذارند و برای ایشان ارزش زیادی قائل هستند و آرزومندم روح ایشان همواره شاد باشد.

وی تصریح کرد: برای اولین باری است که مرقد به این باشکوهی می‌بینم و این برازنده امام خمینی (ره) است و تهران با وجود اینکه شهرهای مختلفی را مشاهده کرده‌ام، برای من بسیار قابل توجه بود.

رئیس دوره‌ای مجالس آفریقایی افزود: ایران کشور قدرتمندی است و ظرفیت‌های زیادی برای ارائه دارد و امروز به توانمندی‌های کشورهای مسلمان نیاز داریم و باید از آن بهره لازم را ببریم.

رئیس مجلس گینه بیسائو به همراه یک هیأت پارلمانی از دوشنبه گذشته برای شرکت در سیزدهمین کنفرانس رؤسای مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در تهران به سر می‌برد.

شایان ذکر است ،وی در حاشیه این کنفرانس با مقامات جمهوری اسلامی ایران دیدار و در زمینه گسترش مناسبات دو کشور گفت‌وگو کرد.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار