رئیس اداره ارزیابی عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران:

خانواده معظم شهدا سند افتخار نظام اسلامی هستند

شهرری (پانا) - رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در بیست و پنجمین فراخوان فصلی کارکنان بنیاد ری گفت: خانواده معظم شهدا سند افتخار نظام اسلامی هستند.

کد مطلب: ۷۰۴۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،مهرداد حسنجانی در جمع کارکنان بنیاد ری گفت: کارکنان باید بدانند به افرادی خدمت می‌کنند که روزی از فرزندان خود گذشتند و آنان را به این نظام اهدا کردند.
وی افزود: باید در راه حفظ اعتلای نظام و تحقق اهداف بنیاد شهید اهتمام ویژه داشت و تلاش کنیم اگر اشکالی در سیستم یا روند خدمت‌رسانی به جامعه هدف داریم با هدف و یکپارچه بودن مشکلات را یک یه یک از سرراه برداریم.
رئیس اداره بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران به امور بازنشستگان اشاره کرد و گفت: بازنشستگان از افراد توانمند و باتجربه هر اداره‌ای هستند که باید از تجارب آنها به نحو صحیحی استفاده شود.
حسنجانی با اشاره به وضعیت شهرستان ری تصریح کرد: با توجه به کثرت پرونده‌های تحت پوشش در این شهرستان کارکنان با درایت، پشتکار، سعی و اهتمام ویژه توانسته‌اند تا حد ممکن رضایت ارباب رجوع را فراهم کنند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار