دیدار معاون وزیر آموزش و پرورش با جانباز فرهنگی قطع نخاعی ایلامی

ایلام (پانا) - مجتبی زینی وند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با حضور در منزل معلم جانباز قطع نخاعی با وی دیدار کرد.

کد مطلب: ۷۰۴۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد

مجتبی زینی وند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی با حضور در منزل معلم جانباز قطع نخاعی حاج غلامرضا غیاثی از ایشان عیادت و درفضایی صمیمی با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش هدف از برنامه ی دیدار خود را نکوداشت مقام و جایگاه معلمان جانباز و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و گفت: هرچه داریم به واسطه ی حماسه و جانبازی خانواده های صبور ایثارگران است و دیدار با این عزیزان کمترین کاری است که می توانیم انجام بدهیم.

وی با قدردانی از زحمات اثرگزار این فرهنگی جانباز خدمات شایسته ی غلامرضا غیاثی را به نظام تعلیم و تربیت تحسین و از خدمات ارزشمند این جانباز سرافراز تجلیل کرد.

گفتنی است این جانباز فرهنگی دارای سوابق موثری در حوزه های آموزشی و مدیریتی آموزش‌وپرورش بوده و سال ها به عنوان مسؤل آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان ایلام منشا خدمات شایسته ای به نظام مقدس تعلیم و تربیت بوده است.

لازم به ذکر است این جانباز سرافراز که از ناحیه ی گردن قطع نخاع است در اسفندماه 1379 مقابل منزلش به دست منافقین کوردل به افتخار جانبازی نائل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار