استاندار بوشهر: طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان با قوت ادامه می‌یابد

تهران (پانا) - استاندار بوشهر از ادامه داشتن طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۴۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، عبدالکریم گراوند در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: در کنار اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان در استان، توجه به تقویت پایه‌ ابتدایی تحصیلی باید در اولویت قرار داشته باشد.
وی تصریح کرد: نباید تقویت مقطع ابتدایی بعنوان مقطع پایه در طرح تقویت بنیه علمی از یاد برود بلکه بهبود وضعیت در این مقطع باید در اولویت باشد.
استاندار بوشهر گفت: طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان از دو سال گذشته با همت استانداری، آموزش و پرورش و دهیاران در استان بوشهر با هدف بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان و بهبود رتبه استان در کنکور سراسری اجرا شد.
گراوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته شورای آموزش و پرورش گفت: این شورا نقش مهمی در بهبود روند آموزشی و اجرای طرح‌های مختلف آموزش و پرورش دارد.
وی اضافه کرد: قانون شورای آموزش و پرورش یک قانون مترقی است که باید از همه ظرفیت‌ها برای کارآمد شدن فعالیت‌های این نهاد کمک گرفته شود.
گراوند بیان کرد: زیربنای برنامه ریزی برای توسعه جامعه در آموزش و پرورش رقم می خورد.
استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به تربیت نیروی انسانی کارآمد گفت: یکی از بندهای قانون شورای آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی کارآمد و شایسته است که باید به این اصل توجه شود.
گراوند با اشاره به نقش اجرای مصوبه های شورای آموزش و پرورش در برطرف شدن مشکلات برضرورت عملیاتی شدن این مصوبه ها تاکید کرد.
وی در خصوص فراهم شدن زیرساخت‌های ایجاد موسسه های آموزشی غیر دولتی گفت: برای سرعت بخشی در ساخت مدرسه های غیر دولتی ایجاد زیرساختها و حمایت از سرمایه گذاران باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار