سخنرانی مدیر آموزش و پرورش پیربکران در نماز جمعه

شوراها نقش بسزایی در بهره وری، توسعه، توانایی و خرد جمعی دارند که در هر منطقه جلسات مربوط به شورای آموزش و پرورش برگزار می گردد

کد مطلب: ۷۰۴۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از منطقه پیربکران، مجتبی سهرابی رئیس اداره آموزش و پرورش به مناسبت هفته شوراها در نماز جمعه پیربکران سخنرانی کرد. وی در آغاز سخنرانی خود گفت: شوراها نقش بسزایی در بهره وری، توسعه، توانایی و خرد جمعی دارند که در هر منطقه جلسات مربوط به شورای آموزش و پرورش برگزار می گردد. سال گذشته شورای آموزش و پرورش پیربکران رتبه برتر را در استان به خود اختصاص داد و در این راستا از فروردین سال گذشته تا کنون 78 مصوبه در جلسات شورای آموزش و پرورش داشتیم. وی ضمن معرفی اعضای شورای آموزش و پرورش گفت: در جلسات شورای آموزش و پرورش بحث و تبادل نظر درباره فعالیت های مختلف انجام می شود.

رئیس اداره به رتبه های کسب شده در سطح کشور و استان اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش پیربکران توانست در برنامه های هفته پژوهش رتبه دوم استان را به خود اختصاص دهد ضمن اینکه در دبیرخانه های پژوهشی 4 نفر در سطح استان و سه نفر در سطح کشور حائز رتبه های برگزیده شدند و در همایش استانی مورد تجلیل قرار گرفتند. سهرابی ادامه داد: یکی از دانش آموزان منطقه در رشته وبلاگ نویسی موفق به کسب رتبه کشوری و شش نفر از همکاران و دانش آموزان منطقه موفق به کسب رتبه های کشوری و استانی در پرسش مهر رییس جمهور شدند. وی اذعان داشت: برای رشد و بالندگی دانش آموزان نخبه در سطوح علمی بالاتر نیاز به حمایت همه جانبه لازم می باشد.

رئیس اداره اشاره ای به بحث تعمیر و تجهیز مدارس کرد و گفت: با همکاری اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان، 5000 متر مربع آسفالت مدارس انجام شد. 26 مدرسه در طرح شاداب سازی و حیاط پویا قرار گرفتند و 85 درصد از کلاس های درس مدارس جهت پیشبرد فرآیند یاددهی- یادگیری با کمک خیّرین مجهز به IT شد.

سهرابی در پایان سخنرانی اشاره ای به استقرار پایه دوازدهم کرد و گفت: آخرین تحول سند تحول بنیادین با ورود نظام جدید آموزشی در دوره دوم متوسطه در حال اجرا می باشد و در این راستا آموزش و پرورش کل کشور و همراه با آن آموزش و پرورش منطقه پیربکران با کمبود نیرو و فضا روبه رو است که امیدوارم با همکاری و مساعدت خیّرین و مردم این بحران حل شود. وی به کمبود فضاهای آموزشی در شهر به ویژه در دوره لبتدایی اشاره کرد و گفت: امیدوار است با تعامل شهرداری و شورای شهر فضاهای جدید پیش بینی و مشکلات حل شود.

وی از زحمات و پیگیری نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای جهت احداث مدرسه برکت در دهستان گرکن و روستای پلارت تشکر کرد.

رئیس اداره بعد از سخنرانی خود با اهدای هدیه از زحمات امام جمعه در شورای آموزش و پرورش تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار