برگزاری همایش پیاده روی گرامیداشت روز هوای پاک در شهرری

شهرری (پانا)- همایش پیاده روی گروهی دانش آموزان دختر ناحیه یک شهرری در آستانه روز هوای پاک و با حضورامام جمعه شهرری، رئیس و معاونین اداره آموزش وپرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۳۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، حدود 100 دانش آموز دختر مدارس ناحیه یک ری طی اقدامی نمادین با دردست داشتن گلدانها و اهدای آنها به عابرین و کسبه میدان نماز به سمت اداره آموزش و پرورش ناحیه دو ری وکانون سمیه پیاده روی کردند.

نصیری رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در حاشیه این مراسم گفت:از آنجا که آلاینده‌های زیست‌محیطی، انسان عصر حاضر را مورد تهدید قرار داده است، پرداختن به این موضوع مهم در آستانه آلودگی بالا و غیرقابل تحمل هوا در تهران و دیگر ابرشهرها ضروری به نظر می‌رسد تا از جهات مختلف مورد بررسی و واکاری مجدد قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این رابطه بیش از هر چیز لازم است نگرش های خود را درباره محیط، مسائل محیطی و حفاظت از محیط زیست مورد تجدید نظر قرار دهیم و این کار بیش از هر چیز از راه به اجرا درآوردن روندهای تازه تربیتی امکان پذیر است؛ لذا آموزش گروه های انسانی برای حفاظت از محیط زیست لازم و ضروری است.

شایان ذکر است ، در این همایش امام جمعه شهرری، رئیس و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک و دو ری و مسئولین فرمانداری ری و شهرداری منطقه 20 نیز حضور داشتند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار