فرماندار بهارستان در دهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر:

شهرستان بهارستان از حیث آمارمعتادان متجاهر و کارتن خواب، شهرستان پاک است

بهارستان(پانا)-فرماندار شهرستان بهارستان اظهار داشت: بهارستان از حیث معتادان متجاهر و کارتن خواب، شهرستان پاک تعریف می شود.

کد مطلب: ۷۰۳۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای استان تهران، بیژن سلیمان پور در دهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهارستان با اشاره به ضایعه دلخراش جان باختن جمعی از هموطنان در سانحه کشتی نفتکش جمهوری اسلامی و تسلیت به خانواده های داغدار آنان و ملت شریف و قدرشناس ایران گفت: این عزیزان در راه خدمت به نظام و کشور به آسمان عروج کردند و ما وظیفه داریم در همه محافل و مراسم ها به این دریانوردان و شهدایی که از جان خود برای عزت و سربلندی این سرزمین گذشتند ادای احترام کنیم.
وی با اشاره به آسیب های اجتماعی افزود: حل مسائل و آسیب های اجتماعی نیازمند عزم جدی و کار جهادی است.
فرماندار بهارستان با بیان اینکه اهمیت تلاش و کوشش در حوزه آسیب های اجتماعی امر عادی تلقی نمی شود، تصریح کرد: در بیشتر فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در طی دو دهه اخیربر مسائل اقتصادی و آسیب های اجتماعی تاکید شده است وآسیب های اجتماعی و یکی از مولفه های جنگ نرم دشمن است که دشمنان نظام، تعصب و غیرت اجتماعی را نشانه رفته و به دنبال سست و لرزان شدن بنیان خانواده ایرانی هستند.
نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان اظهار داشت: غفلت از آسیب های اجتماعی به ویژه مواد مخدر گناهی نابخشودنی است.
سلیمان پور گفت: با تلاش شبانه روزی اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهارستان از حیث وجود معتادان متجاهر و کارتن خواب ، شهرستان پاک تعریف می شود.
وی بر تداوم اقدامات پیشگیرانه، کنترلی و مراقبتی در حوزه مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

در این مراسم مسئولان اداره بهزیستی شهرستان بهارستان به عنوان کمیته درمان و حمایت اجتماعی ، نیروی انتظامی به عنوان کمیته مقابله با مواد مخدر، شبکه بهداشت و درمان به عنوان کمیته آموزش و پیشگیری گزارش کار کمیته های تخصصی را ارائه کردند و همچنین مدیران آموزش و پرورش ناحیه 1 و 2 بهارستان اقدامات صورت گرفته در حوزه پیشگیری اعتیاد در مدارس را بیان کردند.
شایان ذکر است ،احداث خانه مهربانی به مساحت 3 هزار متر مربع در روستای ریه از طریق تشکیل کارگروهی برایپیگیری احداث خانه مهربانی از تصمیمات متخذه در این جلسه بود.

/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار