جوانترین دبیر جمعیت هلال‌احمر کشور: به جوانان اعتماد کنیم و به آنها بیشتر بها بدهیم

بیرجند (پانا) - جوان‌ترین و دبیر برتر جمعیت هلال‌احمر کشور اظهار امیدواری کرد روزی برسد که به جوانان بیشتر بها داده شود و مسئولان نیز حمایت های لازم را از جوانان به عمل آورند.

کد مطلب: ۷۰۳۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد

بهزاد بذری جوان ترین دبیر جمعیت هلال احمر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پانا گفت: باعث خوشحالی است که توانستیم استان خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند را به واسطه کارهایی که انجام دادیم، به مسئولانی که کمتر ازاستان های محروم و نیمه محروم سراغی می‌گیرند، معرفی کنیم.

بذری گفت: هلال احمر اصولی دارد چون انسانیت، بی‌طرفی و... این اصول عاملی شد تا بتوانیم دراین کانون روستایی انسانیت را به معنای واقعی کلمه ایفا کنیم.

وی افزود: از جمله کارهایی که توانستیم در این کانون روستایی انجام دهیم شامل پذیرایی از عزاداران، برگزاری مسابقه نقاشی برای غنچه ها، قصه گویی و برگزاری بازی های مهیج برای کودکان روستا و اهدای جوایز به برندگان است.

جوان ترین دبیر جمعیت هلال احمر کشور گفت: کانون جوانان هلال‌احمر کوشید با انجام فعالیت‌هایی چون تشکیل کیف امداد ، کمک به کشاورزان در برداشت محصول، برگزاری مانور پناه‌گیری و آموزش نصب چادر امداد که از مهمترین فعالیت های این کانون است و نیز با اهدا و بارگیری 2100 بطری آب معدنی و جمع آوری کمک های مردمی به مردم زلزله زده کرمانشاه در مدت سه ماه به عنوان کانون برتر انتخاب شد.

بذری با اشاره به این نکته که هلال احمر یک سازمان مردم نهاد است، بیان کرد: همین خصوصیت باعث شد تا با این سازمان به طور داوطلبانه همکاری کنم.

وی افزود: هلال احمر سازمانی است که مردم جامعه برای لباسش احترام خاصی قائل هستند.

برترین دبیر جوان هلال احمر کشور از برنامه های آینده این سازمان در محل خدمت خود خبر داد و گفت: ما به شرط همکاری مسئولان قصد داریم اردوهای گسترده تراز مرحله قبل را اجرایی کنیم.

بذری در پایان گفت: امیدوارم روزی برسد که به جوانان بیشتر بها داده شود و مسئولین نیز حمایت های لازم را از جوانان به عمل آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار