سند مقدماتی توسعه شهرستان کاشان تدوین شد

فرماندار شهرستان کاشان گفت: سند مقدماتی توسعه این شهرستان در قالب 330 صفحه توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان تدوین شده است .

کد مطلب: ۷۰۳۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کاشان، حمیدرضا مومنیان در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کاشان اظهار کرد: طرح تدوین اسناد توسعه شهرستان کاشان با الگوی اقتصاد مقاومتی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان با همکاری دانشگاه اصفهان در حال انجام است .

به گفته وی، نسخه مقدماتی این سند به صورت الکترونیک بر روی سایت فرمانداری کاشان قابل دسترسی است و از همه شهروندان به ویژه صاحب نظران و پژوهشگران دعوت می کنیم، نظرات و پیشنهادات اصلاحی خود را به این فرمانداری ارسال کنند تا بتوان از ظرفیت تمام منابع مادی و معنوی در جهت توسعه متوازن منطقه استفاده کنیم.

مومنیان افزود: این سند بر پایه مهم‌ترین خصوصیات آمایش سرزمین از جمله جامع نگری، کیفیت و سازماندهی فضاهای موجود تنظیم شده و هدف آن تدوین یک استراتژی برای رسیدن به توسعه‌ای عادلانه‌تر و انسانی‌تر در گستره ای به وسعت شهرستان کاشان است.

نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان کاشان با حضور معاون برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان و مسئولین محلی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار