معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان :

مستند سازی غلط است ولی مستند کردن درست

معاون پژوهش برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان به همراه مسئولین و کارشناسان ادارات ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات ، پژوهش ، طرح و برنامه و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان از آموزشگاههای منطقه میمه بازدید به عمل آوردند.

کد مطلب: ۷۰۳۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه میمه، پناهی معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان به همراه مسئولین و کارشناسان ادارات ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات ، پژوهش ، طرح و برنامه و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان از روند آموزشی ونحوه اجرای طرح ها در مدارس اداره آموزش وپرورش منطقه میمه بازدید نمودند .

مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان در قالب گروه‌های مختلف از مدارس و سایر مراکز آموزشی و پرورشی منطقه بازدید به عمل آوردند.

روح الامین رییس اداره آموزش و پرورش منطقه ضمن قدردانی از حضور و بازدید مسئولین اداره کل، دستاوردهای منطقه را نتیجه پشتکار و همکاری فرهنگیان شاغل در منطقه دانست و تلاش برای نزدیک‌تر شدن به شاخص‌های آموزشی و پرورشی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را هدف مهم همه همکاران بیان کرد.

در این بازدید پناهی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش وپرورش و هیئت همراه در جلسه ای با حضور رییس ، معاونین و کارشناسان اداره آموزش وپرورش منطقه میمه ضمن تشکر از فعالیت های انجام شده پیرامون این بازدید اظهار کرد : از 16 آموزشگاه بازدید شد روابط انسانی بین همکاران بسیار خوب بود و با توجه به این که در آموزش کار نظام یافته است و اهداف روشن تر و قابل اندازه گیری ،این نظم به پرورش هم باید تعمیم داده شود تا تعلیم و تربیت به خوبی شکل گیرد .

وی با ابراز خرسندی از حضور معلمین جوان در بدنه آموزش وپرورش ادامه داد قرار گرفتن نیروهای جوان در کنار نیروهای با سابقه باعث شادابی فضا شده است و این فرصت مغتنمی است که باید از آن بهره برد .

پناهی تصریح کرد: مستند سازی غلط است ولی مستند کردن درست .و بایستی از ابزارهای مدیریتی استفاده خوب و به جا داشت .

وی با توجه به اجرای طرح تعالی در برخی از مدارس تاکید کرد : برنامه تعالی مدیریت در مدارس به خوبی شکل گرفته است و این نتیجه باور و اعتقاد به طرح می باشد .

گفتنی است در پایان این بازدید نشستی برگزار گردید که در این نشست پناهی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های همکاران شاغل در منطقه در بخش‌‌های مختلف، نظم، پویایی، همدلی و نشاط فراوان را شاخصه مهم این منطقه دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار