طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی شهرستان ری آغاز شد

شهرری (پانا) - رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ری گفت: طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی در شهرستان ری آغاز شد.

کد مطلب: ۷۰۳۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا شهرستانهای تهران، حسین علیزاده رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ری با بیان اینکه منابع برای اعطای تسهیلات به اشخاص حقیقی و حقوقی غیر دولتی در جهت ایجاد اشتغال در روستاها و شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت در نظر گرفته شده است ،افزود: تسهیلات در این طرح بین استان ها بر اساس شاخص ترکیب جمعیت روستایی، نرخ بیکاری و درآمد سرانه استان توزیع می شود.
علیزاده یادآور شد: متقاضیان حقیقی و حقوقی ساکن روستاها و شهرهای زیر 10 هزار نفر شهرستان ری می توانند با مراجعه و ثبت طرح اشتغال زایی خود در سامانه کارا از تسهیلات این طرح اقتصادی استفاده نمایند.
وی با بیان اینکه رسته های مختلف شغلی در سامانه کارا ثبت شده است، افزود: متقاضیان می توانند طرح های خود را در این سامانه وارد نمایند و پس از تایید طرح خود توسط اداره مربوطه در شهرستان به کار گروه استانی معرفی می شوند و پس از تایید در کارگروه استانی متقاضیان به بانک های عامل معرفی می شوند.

/خبرنگار:رضوانه خاوری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار