تداوم برف و سرما؛

مدارس اردبیل را برای دومین روز تعطیل کرد

اردبیل (پانا) - تداوم برف و سرما در شهرستان های استان اردبیل مدارس بسیاری از شهرستان های استان را برای دومین روز تعطیل کرد.

کد مطلب: ۷۰۳۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در اطلاعیه ای روز سه شنبه مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و دبستان در نوبت صبح شهرهای اردبیل، سرعین، گرمی، مشگین شهر، نمین، نیر، ارشق، انگوت، لاهرود و هیر را تعطیل اعلام کرد .
هواشناسی استان اردبیل دمای هوا در شهرستان های اردبیل و سرعین را در صبح سه شنبه 7 درجه زیر صفر، فرودگاه اردبیل، مشگین شهر و نیر 6 درجه زیر صفر، نمین و خلخال 5 درجه زیر صفر، فیروزآباد کوثر 2 درجه زیر صفر، گرمی 1 درجه زیرصفر، پارس آباد صفر درجه و بیله سوار را یک درجه بالای صفر ثبت کرده است .
بر اساس اعلام هواشناسی، سامانه برفی که از یکشنبه در استان حاکم بود امروز از آسمان منطقه خارج شده اما بر شدت برودت هوا افزوده خواهد شد .
مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل نیز اعلام کرد که تمامی جاده های استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد .
این مرکز از رانندگانی که قصد عبور از جاده های کوهستانی استان اردبیل را دارند خواست تا تجهیزات ایمنی زمستانی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار