برگزاری آموزش ورزش زورخانه ای در ناحیه۲ دو ری

شهرری(پانا) - اولین جلسه آموزش ورزش زورخانه ای ویژه دانش آموزان دبستان شاهد شهید قدوسی در زورخانه پهلوان زارع شهر ری برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۲۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران،گل محمدی مدیر آموزشگاه با اعلام این خبر هدف از آموزش ورزش زورخانه ای را گسترش و ترویج این رشته در نسل جدید اعلام کرد و افزود: مختصات ورزش زورخانه ای به گونه ای است که در دانش آموزان شخصیت ایجاد می کند، حس پهلوان بودن و کمک به دیگران حس زیبایی است که به فرد اجازه رفتن به سمت کارهای ناشایست را نمی دهد.
مهدیار مرصعی معاون پرورشی آموزشگاه در حاشیه برپایی این کلاس آموزشی گفت: بخشی از ورزش زورخانه آموزش مرام و مسلک این رشته ورزشی است در واقع باستانی کاران با پیروی از مولای متقیان حضرت علی علیه السلام سعی می کنند اصول جوانمردی همچون وفا، صدق و تواضع را در خود بپرورانند.

وی در ادامه افزود :بخش بسیار مهم و منحصر به فرد این رشته بحث دعا و نیایش است در این ورزش میاندار خیر و خوبی را برای همگان از خدا می خواهد و باعث خواهد شد حس بندگی در ورزشکاران این رشته افزایش یابد چیزی که به ندرت در رشته های ورزشی دیده می شود.

مرشد سید سعید موسوی که مسئولیت آموزش این ورزش را در زورخانه پهلوان زارع به عهده گرفته گفت: ورزش زورخانه ای را می توان از هر سنی شروع کرد.، بخش چرخیدن از جمله بخش هایی است که مورد توجه دانش آموزان قرار گرفته است و آنان با علاقمندی خاصی به انجام این حرکات می پردازند.

وی خاطر نشان کرد: برآن هستیم گروه ورزش زورخانه ای دبستان را پس از آموزش مقدمات رشته به تمامی دانش آموزان و انتخاب دانش آموزان مستعد تشکیل دهیم.

/خبرنگار:امیر حسین سهرابی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار