بازتاب موفقیت‌های «زنان سرزمین من» در شبکه پرس‌تی‌وی

تهران (پانا) - «زنان سرزمین من: رویایی در مه» با موضوع تاثیر زنان موفق در جامعه خود از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

کد مطلب: ۷۰۲۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این مستند به کارگردانی و تهیه کنندگی نوا رضوانی محصول سال 2015 است و امید و انگیزه ایجاد شده در زنان برای فعالیت های مفید را به تصویر می کشد.
مستند «زنان سرزمین من: رویایی در مه» داستان زنی را روایت می کند که با پای پیاده به ایرانگردی و جهانگردی می پردازد. او با هدف شناخت و آشنایی با کشور خود و کشورهای مختلف و سنت و فرهنگ مردمان جهان و ایران به ایرانگردی و جهانگردی مشغول است و می خواهد با این عمل پیام رسان و نویدبخش صلح میان مردم باشد.
دوربین این مستند با وی همراه می شود و ملاقات ها و سختی ها و روند سفر او و نحوه تعامل و همچنین فرهنگ ها و مردمان مختلف را نشان می دهد.
مستند «زنان سرزمین من: رویایی در مه» همچنین به بررسی زندگی شخصی و اجتماعی این زن، هم در کانون خانواده از جمله نحوه تربیت فرزندان و هم فعالیت های خارج از خانه او می پردازد و مسائلی را که یک زن در جامعه با آن دست و پنجه نرم می‌کند و مبارزه با افکاری که باعث می‌شود یک زن با تمام خلاقیت‌ها، پس از خلوت چهار دیواری خانه به دنبال آرزوهای خود و اهداف بزرگتر برود، بیان می کند.
مستند «زنان سرزمین من: رویایی در مه» سه شنبه 26 دی ماه ساعت 07:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این برنامه در چهار نوبت سه شنبه ساعت 23:00 ، چهارشنبه ساعت 17:00 ، جمعه ساعت 12:00 و شنبه ساعت 03:00 بامداد روی آنتن این شبکه می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار