مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

۳۸ هزار دانش‌آموز اردبیلی در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بیش از ۳۸ هزار دانش‌آموز اردبیلی در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند.

کد مطلب: ۷۰۲۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد

احمد ناصری اظهار کرد: بیش از ۳۸ هزار نفر از دانش‌آموزان استان اردبیل در آموزشگاه‌های غیرانتفاعی در حال تحصیل هستند که البته در این آمار مقاطع پیش‌دبستانی نیز لحاظ شده است .

وی به فعالیت بیش از ۳۵۵۰ نفر از همکاران فرهنگی در بخش‌های غیردولتی مدارس استان اردبیل اشاره کرد و افزود: تمرکزدایی از جمله سیاست‌های ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش بوده و در این مسیر برنامه‌های اساسی توسط اداره‌کل آموزش و پروش استان اردبیل درنظر گرفته شده است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: برای اثربخشی هر چه بهتر برنامه‌های نظام تعلیم و تربیت محوریت قرار دادن مدارس و پیگیری برنامه‌های آموزشی و پرورشی توسط آموزشگاه‌ها در دستور کار معاونان و مدیران نواحی و مناطق مختلف استان قرار گیرد .

ناصری به مزایای افزایش مشارکت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف تآکید کرد و ادامه داد: برای حل مشکلات و موانع موجود در حوزه‌هایی از قبیل کمبود فضاهای آموزشی و منابع مالی، نیازمند بالا بردن مشارکت‌های مردمی و توجه به بخش‌های غیردولتی هستیم .

وی بر ضرورت بهره‌گیری از محتواهای صحیح و مناسب آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی اشاره کرد و توضیح داد: یکی از مهمترین برنامه‌های آموزش و پرورش بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالای اجتماعی موجود در جامعه و افزایش جلب مشارکت‌های مردمی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار