مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرایان :

توزیع ۲۰۰ سبد غذایی بین کودکان دچار سوء تغذیه شهرستان سرایان

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرایان از توزیع ۲۰۰ سبد غذایی بین کودکان زیر پنج سال در معرض سوء تغذیه در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۰۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپاناازخراسان جنوبی ،امیرحسین اربابی مدیر کمیته امداد سرایان گفت : کودکانی که از نظر رشد وضعیت نامطلوبی دارند با تایید و معرفی شبکه بهداشت پس از بررسی استحقاق آنها از سبد غذایی برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات این نهاد کمک و مساعدت به خانواده‌های دارای کودکان زیر ۵ سال دچار سوء تغذیه است، در خصوص چگونگی پرداخت این کمک‌ها، گفت: خانواده‌های واجد الشرائط با تشکیل پرونده توسط خانه‌های بهداشت و تایید آن در شبکه بهداشت شهرستان به کمیته امداد معرفی می‌شوند و پس از بررسی‌ استحقاق آنها از خدمات کمیته امداد نظیر اهداء سبدهای غذایی بهره‌مند می‌شوند.
اربابی ارزش هر سبد غذایی برای هر خانوار را مبلغ ۷۴۸ هزار ریال به صورت ماهیانه عنوان کرد و گفت: این سبد غذایی شامل برنج، ماکارونی، خرما ،عسل ،پنیر،تن ماهی،لوبیا وعدس بوده که پس از تایید توسط کارشناسان شبکه بهداشت بین خانواده‌هایی که کودکشان دچار سوء تغذیه می باشند، توزیع می‌شود.
به گفته وی در مجموع برای این سبد غذایی۱۴۹ میلیون ۶۰۰ هزار ریال هزینه می شود.
وی بیان کرد: طرح‌های حمایتی متنوعی در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند توسط کمیته امداد اجرا می‌شود که خیرین می‌توانند با مشارکت در این طرح‌ها از محرومان و مستمندان دستگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار