ستاد تسهیل موانع تولید شهرستان ری تشکیل جلسه داد

شهرری (پانا) - جلسه ستاد تسهیل موانع تولید شهرستان ری با حضور نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی،فرماندار ویژه شهرستان ری، جمعی روسای ادارات شهرستان و تعدادی از تولید کنندگان شهرک صنعتی شمس آباد برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۹۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، سید فرید موسوی در این جلسه گفت: تولید کنندگان کشور هنوز با روش های قدیمی سال های گذشته اقدام به تولید می کنند و این در حالی است که نیاز بازار و ذائقه مصرف کنندگان بسیار به روز و نوین است.
وی نوآوری و خلاقیت را مهمترین نیاز امروز صنایع تولید کشور دانست و عنوان کرد: مسئولان دولتی و مجلس نیز باید در وضع قوانین جدید و اجرای آن انعطاف زیادی در جهت کمک به تولید داشته باشند.

جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری نیز بر ضرورت اهتمام جدی مسئولان برای اجرای دستورالعمل های مصوب در زمینه تسهیل و رفع موانع تولید تاکید کرد و گفت: تمامی دستگاه های شهرستان ری در اجرای قانون در مورد تولید کنندگان انعطاف بیشتری را داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر همه مردم و مسئولان کشور در حوزه اقتصادی به قوانین پایبند باشند و در اجرای آن سعی لازم را داشته باشند خیلی زود بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.
جمالی پور بر هم افزایی قوه قضائیه، دولت، مجلس و مردم تاکید کرد و گفت: تنها با همکاری مسالمت آمیز است که می توان بر مشکلات اقتصادی غلبه کرد.

لازم به ذکر است که در این جلسه نمایندگان تولید کنندگان شهرک صنعتی شمس آباد برخی از مشکلات خود در حوزه های محیط زیست، تامین اجتماعی ،اداره کار، بخش ارزش افزوده و مالیات را با نماینده مردم تهران در مجلس و دیگر مسئولان این شهرستان در میان گذاشتند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار