به همت معاونت پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان زنجان:

جلسه مشترک کارشناسان قرآن، عترت و نماز مناطق 14گانه و مدیران مراکز دارالقرآن استان برگزارشد

زنجان(پانا)-جلسه مشترک کارشناسان قرآن، عترت و نماز نواحی و مناطق 14گانه و مدیران مراکز دارالقرآن اداره کل آموزش و پرورش به ریاست معاون پرورشی و فرهنگی در محل کانون فرهنگی تربیتی سهروردی زنجان برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۹۹۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد

محمود عباسی ضمن عرض خیرمقدم و تلاوت آیه شریفه"ان هذاالقرآن یهدی للتی هی اقوم" گفت : جهت پیشبرد اهداف قرآنی و برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز و برنامه های دارالقرآن ها، هماهنگی هرچه بیشتر کارشناسان نواحی و مناطق و مدیران دارالقرآن ها لازم و ضروری است.

وی افزود: ما هر زمان بستر را آماده و مهیا کردیم اشتیاق به قرآن و استقبال از برنامه های قرآن و قرآن آموزی در همه رشته های آن در بین دانش آموزان فوق العاده بوده است. یعنی اگر در اداره کل و ادارات مناطق برنامه ابتکاری استارت زده شده، خداوند عنایت ویژه ای نموده و ما توانستیم اکثر دانش آموزان را جذب کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه همه خانواده ها به این نتیجه رسیده اند که اگر دانش آموزان آنها با مسائل معنوی مأنوس باشند و با برنامه های اعتقادی انس و الفت بگیرند حتما از آسیب های اجتماعی به دور خواهند بود افزود : با اجرای سند تحول بنیادین در چند سال اخیر شاهد این هستیم که مسائل پرورشی و سبک زندگی به مسائل آموزشی پیشی گرفته است.

وی در ادامه گفت از اداره قرآن، عترت و نماز و کارشناسان نواحی ومناطق استان و از مدیران مراکز دارالقرآن انتظار داریم با انگیزه الهی، با باور قلبی و عمیق از این حوزه دفاع کنند و مراکز دارالقرآن علیرغم نخبه پروری باید چتر آموزش اش را به داخل دانش آموزان در مدارس ببرد.

عباسی افزود : در چند سال اخیر شاهد پیشرفت دانش آموزان در مسائل قرآنی به ویژه در روخوانی و روانخوانی هستیم و این محصول کتاب ها یی است که در بین دانش اموزان موجود است و محصول تلاش های شماست و ما از مدیران و مربیان مراکز دارالقرآن انتظار داریم در بحث های تخصصی بیشتر فعالیت کنند و با محوریت قرار دادن شیوه نامه ندای رحمت و با هماهنگی معاونین پرورشی و کارشناسان، با ارائه برنامه ماهانه، راه اندازی گروه تواشیح، حضور مربیان هر روز در یک مدرسه و در نهایت رفتن به دنبال دانش آموزان جهت جذب و پرورش آنها اتفاق بیفتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار