با حضور در راهپیمایی؛

مردم اردبیل اغتشاشات اخیر را محکوم کردند

اردبیل (پانا) - مردم اردبیل با شرکت در راهپیمایی، اغتشاشات اخیر را محکوم کردند و پاسخ دندان‌شکنی به فتنه‌گران دادند.

کد مطلب: ۶۹۹۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد

امروز خیابان‌های اردبیل مملو از جمعیتی بود که برای اعلام انزجار و مخالفت با اغتشاشات اخیر در کنار هم گرد آمدند .

مردم اردبیل، کوچک و بزرگ، پیر و جوان، با طرح شعارهایی از جمله «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «لبیک یا خامنه‌ای» با آرمان‌های نظام انقلاب تجدید بیعت و از اغتشاشات اخیر اعلام بیزاری کردند.

در این راهپیمایی که با حضور مسئولان استانی نیز همراه بود بار دیگر تبعیت از رهبری و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آسمان اردبیل طنین‌انداز شد.

مشت‌های گره کرده بار دیگر ترفند و دسیسه‌های دشمن را خنثی ساخت و مردم ولایی اردبیل این بار نیز اتحاد و انسجام خود را به نمایش گذشتند.

در این تجمع که از میدان شریعتی اردبیل آغاز شد مردم با شعارهای «هم غزه هم لبنان، جانم فدای ایران»، «ما همه باهم هستیم، پیرو رهبر هستیم»، «مرگ بر نفوذی فتنه‌گر»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» تا مقابل مصلی اردبیل راهپیمایی کردند .

در پایان این تظاهرات قطع‌نامه‌ای در محکومیت حرکت‌های اخیر قرایت شد که قسمتی از آن بدین شرح است: «حوادث چند روز اخیر در برخی نقاط کشور که با سوء استفاده از اعتراضات و مطالبات به حق مردم شکل گرفت توسط عده‌ای ناآگاه و فرصت طلب به انحراف کشیده شد و با ایجاد تفرقه، قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تخریب بیت‌المال و اموال عمومی را دارند که قطعا حساب اینها با مردم معترض و مطالبه‌گر جدا است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار