پيام مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت سالروز تشكيل گزينش

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت سالروز صدور فرمان تاريخي حضرت امام خميني(ره) مبني بر تشكيل گزينش، پيامي صادر كرد.

کد مطلب: ۶۹۹۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانااز گیلان،به نقل ازاداره اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، متن پيام مهدی حاجتی به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اعضای گزینش باید افرادی صالح، متعهّد، عاقل، صاحب اخلاق کریمه، فاضل، متوجه به مسائل روز باشند.

امام خمینی (ره)

بدون شک ریز بینی و دقت نظر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر صدور فرمان تشکیل گزینش در 15 دی ماه سال 61 نشان از درایت و آینده نگری این بزرگ مرد تاریخ داشته است. درایت و آینده نگری ای که در شرایط حساس کنونی ارزش آن نمایان گردیده است.

رویکرد و اقدامات گزینش، منطبق بر سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب، بهره گیری از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در راستای بهبود معیارها و روزآمدی روش های گزینش منابع انسانی در فرایند دستگاه تعلیم و تربیت است.

اکنون به برکت وجود دولت تدبیر و امید، به لطف الهی و با عنایت به لزوم ارتقای اقتدار ملی، امید به آینده و التزام به اصول قانونی، بر نهادینه کردن الگوی تکریم و همدلی تاکید کرده، تلاش گزینش گران دستگاههای خدمت گزار مبنی بر جذب و بکارگیری منابع انسانی کارآمد، از سهمی قابل توجه برخوردار است.

اینجانب ضمن تبریک این روز به همکاران عزیز هسته گزینش از تلاش ها و اقدامات ارزشمندشان در این حوزه صمیمانه تقدیر نموده و آرزوی سربلندی و موفقیت روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

مهدی حاجتی

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار