رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش البرز:

اقدامات پیشگیرانه مقدم بر برخورد بازدارنده است

جلسه هم اندیشی کارشناس مسئولان و کارشناسان ارزیابی عملکرد ادارات آمورش و پرورش استان البرز در تالار فرهنگیان هشتگرد برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۸۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا البرز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ، جلسه هم اندیشی کارشناس مسئولان و کارشناسان ارزیابی عملکرد ادارات آموزش و پرورش استان البرز با حضور بابالو مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ و نوروزی رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد.

نوروزی ضمن خیر مقدم به حضار و تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) بیان داشت: واحد ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات به عنوان بازوی مهم، اساسی، راهبردی و راهنمایی برای مجموعه مدیر منطقه می باشد که موظف است وقایع قبل را بررسی، حال را نظارت و برای آینده راهکار نشان دهد.

وی افزود: امر نظارت در حکم چشم بینای هر سازمان است و هرگاه نظارت به خوبی انجام شود، آن سازمان پیشرفت خواهد کرد و کارشناسی ارزیابی عملکرد باید کار پیشگیرانه را مقدم بر اقدامات بازدارنده بداند.

نوروزی در ادامه گفت: نگاه به ارزیابی عملکرد نباید نگاه امنیتی باشد و مواجهه شما با مراجعات می تواند فرهنگیان را از این نگاه دور نگه دارد .

لازم به ذکر است دراین نشست، هر یک از کارشناسان به بیان دیدگاه های خود در خصوص بهینه سازی روند ارزیابی عملکرد پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار