پردیس سینمایی اسلامشهر با قابلیت اکران همزمان پنج فیلم افتتاح می‌شود

اسلامشهر(پانا) - رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر، ازافتتاح پردیس سینمایی فجرشهرستان با 5 سالن اکران فیلم خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۸۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران ،رضا عظیمی با بیان این که راه اندازی مجدد سینما فجرمهمترین دغدغه مجموعه شورا و شهرداری نیز هست، از تکمیل عملیات ساختمانی این مجموعه در ماه‌های قبل سخن گفت و افزود: مدت ها است عملیات ساختمانی سینما تکمیل شده و حالا پردیس سینمایی فجر با 5 سالن آمادگی کامل برای میزبانی از شهروندان رادارد .

وی در ادامه تنها علت عقب افتادن زمان شروع به کار پردیس سینمایی را تکمیل امکانات ایمنی مجموعه عنوان کرد و افزود: بعد از اتمام کار عمرانی ساختمان که توسط معاونت عمرانی و با دقت زیادی انجام شد، کارشناسان آتش‌نشانی با توجه به آخرین دستورالعمل‌های موجود در زمینه ایمنی ساختمان تاکید داشتند که باید با همکاری معاونت عمرانی به اجرا برسد .

وی ضمن تقدیر از پیگیری‌های اعضای محترم شورای اسلامی شهر و با اشاره به این که جلساتی از سوی رئیس و اعضای شورای شهر برای رفع این موضوع برگزار شده است، به نقش ویژه معاونت عمرانی برای تکمیل این پروژه اشاره کرد و گفت: معاونت عمرانی شهرداری اسلامشهر مقدمات کار را آغاز کرده و آنطور که گفته‌اند ،پردیس فجردر کمترین زمان ممکن به اجرا خواهد رسید .

عظیمی اضافه کرد: پس از تکمیل ذکر شده باید فرآیند دریافت مجوز اکران از طریق وزارت ارشاد و سازمان سینمایی را پیگیری کنیم که با توجه به حمایت‌های انجام شده از سوی این مجموعه برای تجهیز سینما، مطمئناً در کمترین زمان ممکن این اتفاق نیز رخ می‌دهد و شاهد بازگشایی تنها سینمای منطقه به روی مردم اسلامشهر خواهیم بود .

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح ویژگی‌های پردیس سینمایی فجر پرداخت و گفت: این سینما سال 77 برای اولین بار به بهره‌برداری رسید و در اواخر سال 94 عملیات اجرایی بازسازی آن و تبدیل به پردیس سینمایی آغاز شد. هم‌اکنون این مجموعه دارای 5 سالن اکران فیلم مجزا با ظرفیت‌های متغیر است که به ترتیب 35،36،46،50 و 291 صندلی گنجایش دارند .

به گفته این مسئول فرهنگی شهرداری، استقبال اندک از برخی فیلم‌ها و امکان اکران طیف متنوعی از فیلم‌ها متناسب با سلایق مختلف، مهمترین دلیل افزایش سالن‌های سینما بوده و شرایط مساعدی برای بهره‌مندی طیف های مختلف شهروندان را فراهم می‌کند .

عظیمی کیفیت مطلوب صندلی‌ها و طراحی داخلی پردیس سینمایی را قابل توجه دانست و گفت: هم اکنون همه امکانات سرمایشی،‌ گرمایشی، تجهیزات اکران و پخش فیلم و سایر ملزومات سینما آماده و نصب شده که قابل بهره برداری است و به محض دریافت مجوزهای مربوطه از مراجع ذیصلاح می‌توان درهای سینما را به روی شهروندان گشود .

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال دارد اداره امور سینما به بخش خصوصی واگذار شود، ‌تصریح کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر واگذاری این مجموعه پیش بینی شده است.

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار