برگزاری جلسه توجیهی مدیران مدارس ابتدایی شهرستان بدره

جلسه توجیهی مدیران مدارس ابتدایی شهرستان بدره با حضور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۹۷۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، جلسه مدیران مدارس ابتدایی شهرستان بدره به منظور توجیه و آشنایی بیشتر مدیران مدارس ابتدایی با مسائل و برنامه های حوزه آموزش ابتدایی در سالن جلسات این مدیریت برگزار گردید .

حیدربیگی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بدره در ابتدای این جلسه ضمن عرض خیر مقدم به مدیران محترم مدارس، به اهمیت مقطع ابتدایی و پرسنل شاغل در این مقطع اشاره داشتند و از زحمات مدیران محترم مدارس تقدیر و تشکر لازم را به عمل آوردند.

ایشان با بیان اینکه مقطع ابتدایی مهمترین و زیربنایی ترین مقطع می باشد، خواستار آن شد تا با توجه ویژه و جدی مدیران به تمامی مقولات این حوزه شاهد پیشرفت روزافزون در مقطع ابتدایی شهرستان باشیم .

مدیر آموزش و پرورش بدره در این جلسه اظهار داشت: برگزاری نشست های تخصصی با حضور مدیران یک فرصت مناسب برای بررسی چالش ها و ارائه راهکار، طرح و برنامه برای پیشبرد و ارتقای سطح آموزش در مدارس می باشد و مدیران مدارس باید به نتایج این جلسات اهتمام جدی داشته باشند .

در ادامه جلسه بالاوندی کارشناس آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان به صورت تخصصی به تشریح طرح های اجرای مطلوب ارزشیابی کیفی-توصیفی، اجرای برنامه ملی شهاب، طرح تدبیر، طرح ارتقاء آموزش قرآن، طرح جابربن حیان و درس پژوهی پرداختند .

شایان ذکر است مدیران مدارس ابتدایی نیز ضمن ارائه راهکارها و پیشنهادهای خود در جهت بهبود وضعیت آموزشی و پرورشی دانش آموزان ، به بیان مشکلات مدارس خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار