رییس گروه توسعه امور ورزش بانوان خبرداد:

مسابقات استانی «پیرامید بانوان» برای نخستین بار در سطح آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

رئیس گروه توسعه امور ورزش بانوان آذربایجان‌شرقی از برگزاری مسابقات استانی «پیرامید بانوان» برای نخستین بار در سطح استان بعنوان شاخه ای جدید در ورزش بانوان از 10 دی الی 12 دی خبرداد.

کد مطلب: ۶۹۷۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد

رئیس گروه توسعه امور ورزش بانوان گفت: مسابقات استانی پیرامید بانوان برای نخستین بار در سطح استان بعنوان شاخه ای جدید در ورزش بانوان از 10 دی الی 12 دی برگزار خواهد شد.
جاویدان افزود : اولین دوره مسابقات انتخابی پیرامید بانوان استان از 10 دی در محل سالن ورزشی اقدمی با حضور شهرستانهای اسکو، آذرشهر، بناب ، چاراویماق و تبریز ( با همکاری هیات ورزشهای همگانی )برگزار میگردد.
وی گفت : رشته پیرامید یک رشته ورزشی- هنری و بیشتر بعنوان یک رشته فعال کننده ذهن و یک ورزش گروهی میباشد و در راستای بازیهای بزرگ همچون مسابقات آسیایی ، جهانی و پاراالمپیک در بخشهای افتتاحیه و اختتامیه که بعنوان سمبل و نشانه های آغاز یک رویداد مهم ورزشی در جهان بشمار می آید.
جاویدان تصریح کرد : حرکات نمایشی پیرامید نقش آفرین بوده و نیز بعنوان یکی از کارآفرین های ورزشی پردرآمد درجهان بشمار می آید.
وی گفت : گروه توسعه ورزش بانوان استان با حمایتهای اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجانشرقی پس از برگزاری دوره آموزشی پیرامید برای جامعه ورزشی استان که در تابستان 1396 در تبریز، اقدام به برگزاری مسابقات استانی نموده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار