مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

برنامه های متعددی برای مقابله با آسیبهای اجتماعی در مدارس آذربایجان شرقی اجرا می شود

تبریز(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: برنامه های متعددی برای مقابله با آسیبهای اجتماعی در مدارس آذربایجان شرقی اجرا می شود.

کد مطلب: ۶۹۷۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد

جعفر پاشایی در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: جامعه هدف مبارزه با بی سوادی 10 تا 49 سال بوده و برای گذر از شرایط نامطلوب استان می باید شتاب بیشتری به امور داد.

وی همچنین تصریح کرد: آموزش مهارت های شغلی و کار آفرینی در هنرستان ها بیش از پیش بصورت جدی پیگیری می شود.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان با بیان اینکه آموزش و پرورش رتبه نخست عملکرد را در حوزه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در استان دارد گفت: این موضوع نباید ما را از تلاش مضاعف غافل کند و انتظار میرود با جدیت بیش از پیش برنامه های پیشگیری پیگیری شود.

پاشایی توسعه ورزش دانش آموزی، گسترش دآرالقران ها و کتابخانه ها را از جمله ی برنامه های پیشگیری از آسیبهای اجتماعی عنوان کرد و یاد آور شد: آموزش حقوق شهروندی در مجموعه با همکاری شهرداری اجرایی خواهد شد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان با اعلام خبر استقرار پایه دوازدهم در سال آتی تحصیلی اظهار کرد: برای این مهم برنامه ریزی های لازم اتخاذ، و هیچ مشکلی وجود ندارد.

پاشایی با تاکید بر اتمام بموقع پروژه های در حال احداث مجموعه توجه ویژه مسئولین را در راستای رفع مشکلات کمبود فضاهای آموزشی خواستار شد.

معاون آموزش متوسطه استان نیز در سخنانی گفت: در 39 منطقه استان 326 هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار