سرپرست روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد در گفت‌وگو با پانا

شهرستان 400 هزار نفری ملارد بیمارستان ندارد

تهران (پانا) - به گفته سرپرست روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، این شهرستان با 400 هزار نفر جمعیت فاقد بیمارستان دولتی و خصوصی است.

کد مطلب: ۶۹۷۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد

جعفر امینی‌راد در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به زلزله 4.2 ریشتری بامداد امروز در ملارد اظهارداشت: طبق آخرین سرشماری، شهرستان ملارد حدود 400 هزار نفر جمعیت دارد اما به‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته توسط فرمانداری، این شهرستان فاقد بیمارستان است.

سرپرست روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد درخصوص آخرین وضعیت بیمارستان در حال ساخت در این شهرستان گفت: ساخت بیمارستان ملارد جزو مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به شهرستان ملارد بوده و دو سال از آغاز ساخت آن گذشته است و می‌بایست تا کنون فرایند ساخت آن تکمیل می‌شد اما هنوز ساخت این بیمارستان در مراحل مقدماتی است.

وی با تأکید بر تسریع فرایند ساخت بیمارستان ملارد گفت: دو سال از آغاز کلنگ زنی بیمارستان ملارد می‌گذرد و فقط اسکلت‌های ساختمان احداث شده است.

امینی‌راد درباره کمبود اعتبارات برای ساخت بیمارستان ملارد نیز گفت: اعتباراتی از طریق وزارت راه، مسکن و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی شهرستان تخصیص یافته است اما فرایند ساخت سرعت چشمگیری ندارد.

وی درباره وضعیت مردم به هنگام بروز بیماری ها گفت: مردم در این مواقع به بیمارستان تأمین اجتماعی و بیمارستان سجاد در شهریار مراجعه می‌کنند یا به بیمارستان‌های کرج می‌روند. البته شهرستان‌های همجوار نیز همچون شهرستان قدس فاقد بیمارستان است .البته بیمارستان‌های شهریار نیز پاسخگوی این حجم از مراجعه نیست.

سرپرست روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد همچنین درخصوص رایزنی فرمانداری با وزارت بهداشت برای تسریع در روند ساخت بیمارستان این شهرستان گفت: در این رابطه جلسات زیادی برگزار شده است. علاوه بر این نماینده مردم ملارد در مجلس شورای اسلامی نیز به صورت مستمر پیگیر تکمیل ساخت بیمارستان است که امیدواریم این پروژه مصوب هر چه سریعتر تکمیل شود.

چندی پیش محمد محمودی شاه‌نشین نماینده مردم شهرستان‌های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه ملارد حتی بیمارستان موقت هم ندارد، گفت: ملارد حتی پس از ۱۲ سال از شهرستان شدن، امکانات پایه به‌عنوان محل اسکان اضطراری و موقت را ندارد و این موضوع بسیار باعث شرمندگی و ناراحتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار