رئیس اداره محیط زیست نهبندان خبر داد:

اجرای طرح ملی "ساعتی با محیط بان در مدرسه" در شهرستان نهبندان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهبندان از اجرای طرح"ساعتی با محیط بان" برای دانش آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم در شهرستان نهبندان خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۶۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپاناازخراسان جنوبی ،کاظم شکرگزار رئیس حفاظت محیط زیست نهبندان از اجرای طرح"ساعتی با محیط بان" برای دانش آموزان در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم با همکاری آموزش و پرورش در شهرستان نهبندان خبر داد.

وی با اشاره به ادامه طرح ساعتی با محیط بان و حضور کارشناسان محیط زیست در مدارس متوسطه اول و دوم شهرستان نهبندان گفت: اجرای طرح آموزشی یک ساعت با محیط بان در سطح کشور و در راستای تفاهم نامه میان سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت آموزش و پرورش،انجام می شود.

وی ضمن قدر دانی از همکاری و استقبال مدیران مدارس از اجرای این طرح اظهار کرد: اجرای این طرح به همراه کلیپ های نمایشی از حیات وحش و طبیعت ارزشمند شهرستان و استان ،بسیار مورد توجه دانش آموزان قرار گرفته و موجب افزایش انگیزه در آنها می شود.

شکرگزار رئیس حفاظت محیط زیست نهبندان با اشاره به اینکه حفظ و حراست از محیط زیست بر اساس اصل 50 قانون اساسی که برگرفته از آیات و روایات دینی و اسلامی است،وظیفه و مسئولیتی عمومی می باشد افزود:آموزش زیست محیطی به ویژه در بین دانش آموزان،از اولویت های اصلی سازمان حفاظت محیط زیست است و امیدواریم بتوانیم با ادامه حضور کارشناسان در مدارس،بینش عمیق محیط زیستی را در بین دانش آموزان که مدیران آینده این مملکت هستند تقویت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار