وزش باد در اغلب مناطق استان اردبیل؛

برخی مدارس استان را به تعطیلی کشاند

اردبیل (پانا) - وزش بادشدید در اغلب مناطق استان اردبیل بویژه در مناطق مرکزی استان تا پایان امروز ادامه دارد بطوریکه از پایان شب شاهد رگبارهای بارشی در استان خواهیم بود.

کد مطلب: ۶۹۶۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به اینکه وزش باد از ساعات اولیه روز جمعه آغاز شده است، خاطرنشان کرد: وزش باد دراغلب شهرهای استان بویژه مناطق مرکزی استان همچنان ادامه دارد بطوریکه سرعت آن در شهرستان مشگین شهر با سرعت ۱۲۲ کیلومتر بر ساعت بیشتر از تمام مناطق استان به ثبت رسیده است .

علی دولتی مهر با بیان اینکه وزش باد در اردبیل روز گذشته 86 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده بود، یادآور شد: هم اکنون سرعت باد در اردبیل 45 کیلومتر بر ساعت می باشد بطوریکه این وضعیت در اغلب مناطق استان تا پایان امروز ادامه دارد و از نیمه های شب امروز در اغلب مناطق استان شاهد رگبار و بارش باران خواهیم بود و در ارتفاعات نیز شاهد بارش برف خواهیم بود .

به گفته مدیرکل هواشناسی استان اردبیل در مناطق نیر، نمین و فرودگاه نیز سرعت وزش باد نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت محاسبه شده است .

اداره کل آموزش‌وپرورش استان نیز با صدور اطلاعیه ای به علت وزش شدید تند باد ،نوبت قبل ازظهر برخی از مدارس مناطق استان از جمله اردبیل ،ارشق، سرعین، لاهرود، مشگین شهر، نمین، نیر، و هیر تعطیل اعلام کرد.

همچنین به دلیل وزش تندباد مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی سری بعد از ظهر در شهر آبی بیگلو و بخش ویلکیج هم تعطیل اعلام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار